Prime Day Amazon

Știu, tu vrei neapărat să ai un brand mare.

Pentru că nu-mi pot permite să îți dau sfaturi legate de bicepși, tricepși, de fitness în general și nici tu nu ești de asta aici, am să te ajut să îți pregărești o strategie înainte de Prime Day. În această zi sunt artificii pe cerul vânzătorilor, așa că trebuie să fii pregătit, cu garda sus.

Filosofia Amazon este să genereze din timp (săptămâni, luni) mai multe anunțuri pentru Prime Day, așa că poți extrage paiul cel mai lung și profita de creșterea traficului.

 

Iată câteva metode utile (jocurile de cuvinte îmi aparțin):

 

  • metoda “Robin Hood” – țintește în mijloc, nu-ți irosi săgețile. Optimizează imaginile produsului, știi tu, prima imagine pe fundal alb, ăsta e regulamentul Amazon, dar celelalte trebuie să scoată în evidență conștiința produsului (da, personific produsele). Să nu specifici faptul că promoția la care te-ai gândit are legătură cu Prime Day, pentru că asta ar însemna să încalci regulamentul Amazon. Fii ca Robin Hood, deghizat și gata să țintești unde trebuie, despicând o altă săgeată dacă e nevoie…

 

 

  • metoda “cu cărțile pe masă”- oferă-le cumpărătorilor o reducere de 5-10% și vei fi cel mai iubit dintre pământeni. Atenție! Nu ești iluzionist, nu încerca să ridici prețul la vânzare, ca apoi să-l afișezi cu o reducere mai mare. Nu uita că ai cumpărători inteligenți, care își dau seama când încerci să le vinzi gogoși umplute cu aer. Cât despre strategia Amazon, câștigător în majoritatea categoriilor nu e musai prețul cel mai mic, așa că te sfătuiesc să rămâi autentic și cu mânecile la vedere, să nu cadă vreun as de inimă neagră de acolo.

 

 

 

  • metoda “Cerebro”-în benzile desenate cu X-MEN, Profesorul X folosea Cerebro, o cască ce îi intensifica puterile telepatice. În această metodă vorbim de anticipare, bazându-te pe ce s-a petrecut ultima dată în Prime Day, Cyber Monday sau chiar de celebrul Black Friday. Înainte de a investi în publicitatea sponsorizată e bine să te gândești cât de repede vei termina bugetul publicitar, înainte de a afla performanța reală. Axează-te pe anunțuri care să conducă la Prime Day.

 

 

  • metoda “Escobar”. Nu, nu e nimic ilegal, e vorba doar de traficul off-Amazon. Poți adăuga link-uri afiliate la site-uri care aduc trafic produselor tale de pe Amazon. Te poți folosi de paginile de Facebook sau de blog-uri, orice îți va ajuta căutarea organică. Folosește Social Media în afacerea ta, e un punct strategic foarte important.

 

 

 

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019
  • metoda “the butterfly effect”- în teorie se spune că o tornadă s-a creat cu câteva săptămâni înainte, din cauza bătăilor din aripi ale unui fluture. Și aici există un principiu asemănător, pentru că vânzările pe care le vei genera în Prime Day îți vor aduce alte vânzări și în restul anului, ajutându-te astfel să-ți crești cota de piață a companiei. Un mod de a juca la două capete este să vezi dacă un produs este conectat la un altul din secțiunea “Frecvent achiziționate împreună”. Foarte utile sunt cuvintele cheie pe care le folosești și uite, un “hint”, dacă vrei să generezi vânzări pentru un produs-cheie, poți licita pe acesta, știind că produsul inferior primește trafic de pe pagina detaliată a produsului cheie.

 

 

La final, am să las asta aici:

În Codul Bushido (Codul samurailor), DREPTATEA era considerată cea mai importantă virtute a samuraiului- “Dreptatea este osul care dă fermitate și statură. Fără oase, capul nu poate rămâne în vârful coloanei, și nici mâinile nu s-ar mișca. Deci fără corectitudine, nici talentul și nici învățarea nu pot transforma firea umană într-una a samuraiului”.

 

Rămâne ca tu să analizezi cele scrise de mine și, după cum mereu te îndemn, să treci prin filtrul gândirii, ca apoi să iei deciziile cele mai inspirate.

 

Succes!

 

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019