Cu siguranță te-ai gândit că ai putea da lovitura cu un produs și te vei scălda în bani, “ca să moară dușmanii”.

Glumim puțin, cu toate că fiecare își dorește o schimbare bruscă în bine.

Ca idee, sincronizarea e totul, iar alți vânzători nu sunt mereu fair-play. Cu siguranță vei învăța, în timp, să valorifici tendințele industriei   și să aduci produsele tale la cele mai mari marje de profit.

Minusul este că ai parte de concurență acerbă când vine vorba de a profita de produse în tendință, dar, cu toate acestea, partea plină a paharului este că poți crea tu un produs care să spargă barierele vânzărilor.

Scriu aceste articole, către tine, pornind întotdeauna (fără să exagerez) de la premisa că ești foarte inteligent și te vei folosi de pârghiile pe care ți le dau.

 

 

Poți crea un produs în trending, folosindu-te de anumite personaje din viața reală (fotbal, muzică, politică etc.), dar fără să le folosești imaginea, să mergi pur și simplu pe anumite lucruri care fac o trimitere către un “boom media” să zicem.

Asta trebuie să fie plăcerea oricărui “amazonian”, aceea de a cerceta, de a fi creativ, proactiv și de a-și ascuți mintea zilnic.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Ca în orice articol publicat, te sfătuiesc și acum să iei exemplul altora. Sunt câteva elemente comune care te vor ajuta să îți extinzi orizontul și să construiești ceea ce ai nevoie.

NU trebuie să devii un vânător de produse în trending, nu trebuie să te obsedeze latura asta. Cred că poți considera produsul în trending un bonus, un jackpot. E bine să cunoști piața, să fii activ și informat, dar nu încerca să depășești limita.

Sigur că e tentant pentru că te gândești la anumite beneficii, cum ar fi profitul mare pe o perioadă scurtă, profit care reinvestit într-un mod inteligent, îți va aduce o satisfacție și mai mare în viitor.

 

 

Spuneam că nu trebuie și sincer, nu ai cum să fii tot timpul cu geana pe produsele în tendințe, asta și pentru că poate fi considerată o procedură mai puțin fair-play, pentru că boom-urile strică puțin din strategia construită minuțios și pe termen lung. Asta așa, pentru a-ți tăia puțin din elan și a te aduce picioarele pe pământ.

 

Totuși, pentru că discutăm la subiect, cred că ar trebui să îți dau câteva hint-uri care te vor ajuta să ai un produs în trending:

 

Newsletter-ul

Dacă te abonezi la newsletter-urile potrivite poți fi informat din timp și poți afla ce te interesează.

 

Furnizorii

Poți vorbi cu furnizorii și obține de la ei informațiile necesare cu privire la vânzarea anumitor produse.

 

Idei pornind de la produsele care se vând

E bine să te documentezi și să intuiești ce accesorii s-ar putea crea pentru produsele în tending. Să fii un mic Steve Jobs, un vizionar, care caută povestea și utilitatea din spatele unui produs bine vândut.

 

 

După ce ai găsit cheia și ai un produs care pare că se va vinde foarte bine, următorul pas e să îl promovezi prin toate mijloacele, pentru ca bulgărele de zăpadă să capete proporții.

Clișeul “reclama e sufletul comerțului” merge folosit cu încredere după ce ai făcut research-ul necesar și ai ajuns la concluzia finală.

 

Și, desigur, încheiem cu un citat:

“Toată lumea trăiește de pe urma unei vânzări.” – Robert Louis Stevenson

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019