Așadar, ai găsit un produs de calitate, cu cerere mare, cu concurență scăzută, pe care l-ai achiziționat la un cost excelent.

Acum că ai un produs care îți satisface criteriile, trebuie să te asiguri că ai tăi clienți îl pot găsi cu ușurință.

Acesta este motivul pentru care optimizarea paginii cu detalii ale produsului este atât de importantă. Este posibil ca produsul tău să nu se vândă conform așteptărilor dacă nu îți optimizezi înregistrarea cu cuvinte cheie relevante, conținut convingător, imagini de calitate și un preț corect.

 

Ce este o pagină cu detalii despre produs Amazon?

Pagina cu detaliile produsului Amazon(numită “Lista ta Amazon”) este de fapt, locul în care clienții navighează și explorează pentru a-ți cumpăra produsul. Cel mai bine este să incluzi tot ceea ce dorești  să știe clientul potențial despre produsul tău, pe pagina cu detaliile produsului.

 

Amazon îți oferă mult spațiu pentru a scrie despre produsul tău, plus alte lucruri care să ambaleze întregul anunt.

 

 

Cum îți poți optimiza pagina de înregistrare Amazon pentru profit?

Nu numai că ai nevoie de clienți potențiali pentru a îți găsi produsul, dar ai nevoie de ei pentru a-ți cumpăra produsul. Cum îi faci să facă acest lucru? E vorba despre modul în care-ți optimizezi pagina cu detaliile produsului pentru click-uri și conversii.

 

Există mulți factori care influențează o achiziție pe pagina produsului și fiecare trebuie să fie luat în considerare.

Dacă fiecare aspect al paginii cu detaliile produsului este bun, poate beneficia enorm de mult afacerea ta, adică rate de click crescute, rate de conversie, trafic organic, campanii PPC profitabile și, sper, recenzii pozitive.

 

 

Elementele unei pagini cu detalii despre produsul Amazon

 

Titlu: Informații de identificare a produsului, acestea sunt ceea ce clienții vor vedea când derulează rezultatele căutării.

Imagini: pe pagina cu detalii pot fi afișate până la 7 imagini ale produsului, inclusiv imaginea principală.

Videoclipul produsului: videoclipurile prezintă produsul în și mai multe detalii și oferă clientului o idee mult mai bună despre produsul tău și despre cum funcționează acesta.

Numele mărcii: marca produsului tău. Dacă ai un magazin Amazon, clienții tăi pot merge direct la acesta când fac click pe numele mărcii.

Recenzii/evaluare produs: acest număr se găsește sub titlul și numele mărcii; arată evaluarea generală a produsului și câte recenzii a primit.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Preț: cât costă produsul în sine

Variante: Dacă ai mai multe variante, cum ar fi culori și mărimi, clienții pot alege opțiunea pe care o doresc.

Buy Box: Acest afișaj are butonul “Adaugă în coș” pe care clienții pot da click pentru a adăuga produsul în coșul lor. Un produs trebuie să fie eligibil pentru a câștiga Buy Box.

Puncte câștigîtoare: fiecărui produs îi sunt permise până la cinci puncte de informații pentru a descrie caracteristicile și beneficiile produsului tău.

Insigna Best Seller și Amazon Choice: insigna Best Seller le arată clienților produsul cu cele mai bune performanțe dintr-o anumită subcategorie. Insigna Amazon’s Choice evidențiază produse foarte apreciate, la prețuri bune.

 

 

Produse cumpărate frecvent împreună: această funcție arată produse pe care clienții le achiziționează adesea, împreună, în aceeași tranzacție.

Oferte speciale și promoții de produse: această secțiune afișează toate ofertele și codurile de cupon pe care le creezi, cum ar fi o promoție de genul: „cumpărați unul, primiți unul gratuit”.

Descrierea produsului/Conținut A+: Acesta este spațiul suplimentar în care poți da mai multe detalii despre produsul tău. Poți crea conținut A+ cu imagini și șabloane personalizate.

Detalii despre produs: se găsesc sub descriere, acestea arată specificațiile produsului, clasamentul celor mai vândute, producătorul, ASIN și recenziile.

 

Întrebări și răspunsuri ale clienților: dacă cineva are o întrebare despre produsul tău, o poate adresa aici. Clienții anteriori și vânzătorii actuali sunt invitați să răspundă la întrebări.

 

Sper că acest articol ți-a fost de ajutor.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021