Unii vânzători văd noile solicitări ale planului de acțiune ca dovadă a reglementarilor stricte ale Amazonului în jurul procesului de înregistrare dar mai ales de menținere pe platforma sa. Am cunoscut foarte mulți vanzatori pe Amazon care au fost blocați sau le-a fost șters contul de pe Amazon. Asta dupa ce deja ei investiseră câteva mii de dolari. Există mai multe motive pentru care Amazon te poate bana (interzice). Despre asta, am vorbit aici mai pe larg.

În acest articol, vom discuta despre cum trebuie să discutați cu cei de la Amazon pentru a rezolva o problema care poate duce la blocarea sau la ștergerea contului tău. De asemenea, vei găsi și câteva sfaturi despre ce să scrii și ce să nu scrii când comunici cu cei de la Amazon. Trebuie ca toti să întelegem că felul in care comunicam este foarte important pentru afacerea noastra pe Amazon. Pre POA sau pregatirea planului de actiune este un program despre care fiecare dintre voi trebuie să știe.

Cum interpretezi comunicarea cu Amazon este crucial.

 

Este important să înțelegi cele mai bune metode de a comunica cu echipele Amazon care îți evaluează POA.

 

 

CE ESTE PRE POA – PLAN OF ACTION

Amazon a adăugat acest proces ca o reacție la criticile trecute cum că a tratat vânzătorii prea aspru sau nu a dat suficiente avertismente înainte de a suspenda conturile vânzătorului.

În majoritatea cazurilor, notificările privind performanța au fost trimise în avans. Este posibil ca avertismentele să nu fi fost luate în serios de către vânzători, însă, în revizuirea a mii de notificări de performanță în ultimii zece ani, se găsesc de obicei un avertisment odată ce verifici interiorul contului. Vânzătorii au fost într-adevăr anunțați.

 

Programul Pre-POA reprezintă noul interes al companiei Amazon, care îi ajută pe vânzători să înțeleagă ce fac greșit, înainte ca lucrurile să se înrăutățească. În loc să așteptați până când problemele conduc la o suspendare inevitabilă, Amazon vă oferă posibilitatea de a vă stabili planul de îmbunătățire.

 

 

De unde a venit conceptul Pre-POA?

Acum doi ani, SELLER PERFORMANCE a dezvoltat un program pilot pentru a contacta anumiți vânzători prin telefon care au făcut apel la suspendarea contului lor fără a prezenta un plan de acțiune complet și „viabil”.

Amazon a desemnat anchetatori instruiți la aproximativ 20 de vânzători diferiți. Anchetatorii aceștia s-au adresat vânzătorilor cu privire la deficiențele din POA anterioare.

Amazon a vrut să încerce o nouă metodă de a vorbi cu vânzătorii pentru a clarifica ce planuri de acțiune au fost pierdute. Uneori a funcționat și vânzătorii au fost reinstalați la scurt timp după aceea. Pentru mulți, a fost o schimbare binevenită a ritmului de la limbajul vag pre-scris, standardizat, în mesajele de poștă electronică aprobate de Amazon Legal.

 

 

COMUNICAREA CU CEI DE LA AMAZON ESTE FOARTE IMPORTANTA – TREBUI SĂ ȘTII CE POȚI SĂ FACI SI CE NU PREA AR TREBUI SĂ FACI PENTRU A MENȚINE O LEGATURĂ SĂNĂTOASĂ CU AMAZON

 

Ce să faci si cum să comunici cu cei de la Amazon in momentul in care te afli intr-o situație mai dificilă cum ar fi propunerea ta pentru a fi sters de pe Amazon?

 

Asigură-te că iei acest lucru în serios! Doar pentru că nu ai fost suspendat încă nu înseamnă că ești de neatins.

 

Creează o listă cu elementele de acțiune pe care le vei putea finaliza

 

Folosește POA bullet points pentru a răspunde direct specificațiilor menționate în notificarea primita de la Amazon.

 

Plângeri legate de produsul neautentic? Obține cât mai multe verificari cu privire la legitimitatea furnizorilor și prezinta-le prin raspunusri bine detaliate.

 

Plângeri de siguranță? Studiaza rapoartele cumpărătorilor din trecut privind pericolele pentru sănătate, riscurile de incendiu, răniri etc., apoi gandeste soluții proactive care vor rezolva în mod concret și permanent aceste probleme.

 

Rezistă nevoii de a face apel sau de a răspunde imediat. Nu actiona la cald, răcorește-te, formulează soluții legitime care nu numai că sună bine, ci și vor convinge un membru al echipei de performanță a vânzătorului că ai temele facute.

 

Soluțiile POA funcționează numai atunci când identifici cu precizie cauzele plângerilor de brand sau de cumpărători!

 

 

Ce să nu faci?

 

Nu omite avertismentele.

Echipa pre-POA la SELLER PERFORMANCE nu ÎȚI DĂ SANSE MULTE. Dacă te grăbesti sau trimiți ceva incomplet acela va fi cu siguranță momentul când contul va fi inchis. Odată ce ai fost avertizat, este bine să raspunzi acuzelor clar si concret fară să omiți vreo informație.

 

Nu te aștepta la îngăduință sau la șanse suplimentare pentru că acest lucru nu se va întampla.

 

Nu scrie nici prea mult, in sensul de a nu divaga. Important este să te axezi exact pe informația concretă.

 

Incearcă să scrii o pagină.

 

Cu excepția cazului în care esti afectat de reclamații „inauthentic” (neadevarate) sau notificări și trebuie să afișezi informații de contact ale furnizorilor și retrageri de mărci, atunci o pagină in plus este în regulă.

 

 

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *