Vrei să câștigi niște bani în plus prin Amazon? Bineînțeles că da! Iată cum:

Pe 15 iulie, Amazon a anunțat lansarea unui Brand Referral Bonus Program. Disponibil exclusiv pentru proprietarii de mărci înscriși în Brand Registry, programul îi stimulează pe vânzători să accelereze creșterea din traficul de recomandare.

Pe scurt, Amazon îți oferă și mai multe motive pentru a-ți ridica nivelul de trafic extern. Vânzătorii înregistrați nu numai că vor putea profita prin promovarea din afara Amazonului, dar vor putea câștiga și mai mulți bani din aceste vânzări.

 

Amazon estimează că, în medie, mărcile înregistrate pot câștiga un bonus de 10% din vânzările eligibile. Rata bonusului depinde de categoria fiecărui produs, cu mici variabile, cum ar fi taxele de expediere și ambalarea cadourilor.

 

Înainte de a începe să îți intensifici eforturile de marketing, asigură-te că te înregistrezi în cadrul acestui program și apoi la Amazon Attribution, dacă nu ai făcut-o deja. Pentru vânzătorii deja înregistrați în Amazon Attribution, traficul din tag-urile anterioare se va califica în continuare pentru bonusul tău (după ce te-ai înregistrat în programul de bonusuri).

 

După ce ai îndeplinit cu succes acele sarcini, poți crea etichete prin Amazon Attribution care îți vor urmări performanța și bonusul. Fără Amazon Attribution tags, traficul nu va fi considerat drept credit eligibil pentru un eventual bonus.

 

 

Pentru cei care sunt interesați să monetizeze traficul către listele lor Amazon, dar nu dețin o marcă, programul Amazon Associates oferă o oportunitate similară oferind comisioane pentru achizițiile aduse prin eforturile lor de marketing.

 

Pe măsură ce începi să vezi vânzările ca urmare a eforturilor tale de marketing extern, vei putea găsi și monitoriza suma bonusului tău în pagina Detalii tranzacție(Transaction Details) din contul vânzătorului.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Vânzătorii vor avea nevoie de puțină răbdare, deoarece aceștia vor trebui să aștepte două luni înainte de a putea utiliza bonusurile, astfel încât Amazon să poată contabiliza în mod corespunzător anulările comenzilor și returnările clienților.

 

 

Rezumat

Una peste alta, acest program de bonus de recomandare a mărcii reprezintă o oportunitate extraordinară de a îți extinde afacerea. Vânzătorii care profită la maximum de această inițiativă vor accelera creșterea economisind în același timp bani, îmbunătățind eficiența eforturilor lor de marketing în afara Amazon-ului.

 

Conducerea traficului extern ar trebui să fie întotdeauna în mintea vânzătorilor de Amazon, în special cu creșterea costului publicității pe Amazon.

 

În încheiere, trebuie să menționez un eveniment important care s-a desfășurat acum câteva zile.

“Jeff Bezos, fondatorul Amazon, și-a încheiat marți, după circa 11 minute, zborul spațial la bordul New Shepard, un sistem ce cuprinde o capsulă şi o rachetă construite de compania sa Blue Origin. Alături de Bezos au mai fost fratele său Mark, femeia aviator Wally Funk în vârstă de 82 de ani şi un student în vârstă de 18 ani, Oliver Daemen, primul client plătitor la bordul navei. Este al doilea zbor suborbital cu personaj uman realizat de o companie privată, după cel realizat de Virgin Galactic, compania altui miliardat – Richard Branson.” (conform https://www.g4media.ro/jeff-bezos-cel-mai-bogat-om-din-lume-va-porni-marti-intr-o-calatorie-supersonica-la-marginea-spatiului.html)

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021