Cum Sa Atragi Trafic Extern Catre Pagina Ta De Amazon

 

 

Acest ghid conține informații pe care le poți implementa în afacerea ta Amazon. Tema principală pe care o vom discuta este direcționarea traficului din afara Amazonului către pagina ta de produs.

 

Sursele obișnuite de trafic extern includ Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest, Instagram și Blogurile. Atragerea traficului extern este o modalitate excelentă de a-ți crește vânzările pe  Amazon. Această abordare este incredibil de valoroasă pentru lansarea de produse. Dacă ești deja bine clasat pe Amazon, atragerea traficului la listarea ta de pe Amazon îți permite să găsești clienți suplimentari.

 

LANDING PAGE

 

Utilizarea unui Landing Page este un element-cheie al unei campanii externe de trafic de succes.

 

  • Gândește o ofertă convingătoare. Îți recomand să distribui coduri de discount cu cel puțin 50% reducere. Oferă un cadou cum ar fi un e-book interesant care sa aibă legatură cu produsul tău. Pentru a-ți proteja inventarul va trebui să configurezi coduri promoționale de unică folosință.
  • Opțional: Înscrie-te pe Google Analytics și fă-ți un cont de anunțuri Facebook.
  • Opțional: Înscrie-te pe un instrument de marketing prin e-mail. Dacă nu știi niciunul, mergi la mailchimp, pentru că este gratuit.

 

 

Idei de trafic extern pentru vânzătorii Amazon

 

Există multe idei de trafic extern pe care să le alegi. Dar ne vom axa pe cele mai populare.

 

Toate acestea pot fi implementate rapid, ceea ce înseamnă că vei avea rezultate în cel mai scurt timp posibil.

 

Alege unul dintre aceste canale de trafic extern pentru a începe:

 

Search Engine Marketing (SEM)

 

Search Engine Marketing, numit și Search Engine Advertising, îți permite să afișezi anunțurile tale în motoarele de căutare, cum ar fi Google și Bing.

Asta înseamnă că viitorii tăi clienți  vor vedea anunțul tău în momentul în care caută pe Google sau pe Bing pentru lucrurile pe care le oferi. Plătești numai când oamenii fac click pe anunțul tău, iar banii sunt opriți de Amazon din vânzările tale. Metoda se numește pay per click.

 

Ca vânzător pe Amazon, Search Engine Marketing este o modalitate foarte bună de a începe să atragi  traficul extern.

 

 

 

Anunțuri Pinterest pentru vânzătorii Amazon

 

Pinterest este o rețea socială vizuală în care utilizatorii pot să-și fixeze imaginile pe care le îndrăgesc.

 

Iată câteva informații interesante de la Shopify:

  • Valoarea medie a comenzii pentru vânzări provenite de la Pinterest este cu 50 USD mai mare decât de la orice altă platformă socială majoră.
  • Pinterest este sursa de ansamblu a întregului trafic social media pentru magazinele Shopify. • 93% dintre utilizatorii Pinterest utilizează platforma pentru planificarea achizițiilor. Este suficient să spunem că Pinterest este un canal de trafic care merită explorat pentru vânzătorii de pe Amazon

 

 

Instagram și anunțurile Facebook pentru vânzătorii FBA

 

Anunțurile Facebook vin cu o mare varietate de opțiuni de direcționare a persoanelor, de la cea pe baza vârstei, sexului, locației geografice, până la urmărirea intereselor acestora. Facebook este una dintre cele mai bune metode pentru vânzătorii Amazon de a atrage traficul extern. Tot ce trebuie să faci este să îți creezi o audientă puternică și să o folosești pentru a distribui oferta produsului tău. Anunturile pe Facebook trebuie să conțină cât mai puțin text, iar imaginile trebuie să vorbească de la sine.

 

Bloggeri și  Influencers

 

Folosirea Influencer-ilor este una dintre cele mai eficiente modalități de a ajunge la publicul țintă. În funcție de cât de mulți urmăritori are utilizatorul online (influencer-ul), o parte dintre acești urmăritori pot intra în contact cu produsul tău. Aceștia ar fi bucuroși să obțină un produs gratuit pentru a lăsa un review (mulți bloggeri sunt înfometați de idei de conținut) sau poți să îi stimulezi cu o plată în dolari și îți vor promova cu plăcere produsul pe unul sau mai multe canale online ale lor.

Cel mai comun tip de influencer pe care îl vei întâlni sunt bloggerii. Ei sunt grozavi, deoarece au de obicei o listă foarte mare de mailuri, de conturi de social media și un blog în care pot posta informații relevante despre produsul tău.

Alte tipuri de influențatori includ YouTube-rii și Instagram-erii.