Sunt sigur că ai mai auzit această frază – „TikTok m-a făcut să o cumpăr”.

Se pare că toată lumea în zilele noastre este în aplicație, încercând să facă TikTok faimos și susținând produse pentru milioane de oameni.

TikTok a început ca o platformă pentru videoclipuri în formă scurtă, unde utilizatorii puteau crea și partaja clipuri de până la 60 de secunde. Acum, TikTok este o platformă socială majoră care promovează vânzările de comerț electronic, întreprinderile mici și mărcile mari încercând să participe la acțiune. Compania a dezvăluit că are peste 50 de milioane de utilizatori zilnici din SUA și continuă să crească.

 

Cine folosește TikTok?

 

TikTok este extrem de popular și influențează tipul de conținut pe care îl vei vedea pe platformă. În S.U.A., cea mai mare grupă de vârstă dintre utilizatori este de 18-24 de ani – reprezentând 42% din audiența TikTok. Există o mulțime de conținut TikTok care se concentrează pe produsele clasificate la Frumusețe, fitness, Casă și bucătărie, Îmbrăcăminte– toate subiectele populare din această grupă de vârstă.

 

 

Puterea TikTok

Spre deosebire de alte platforme de socializare, conturile TikTok cu doar câțiva adepți pot acumula milioane de vizualizări datorită algoritmului de sugestie a conținutului. Dacă al tău conținut atrage publicul potrivit, vor urma vizionările și implicarea. În acest fel, TikTok oferă vânzătorilor, mărcilor și întreprinderilor condiții de concurență relativ egale atunci când vine vorba de a ajunge la noi audiențe prin implicarea în rețelele sociale.

 

Takeaway – Începe să-ți promovezi marca pe TikTok

Nu trebuie să fii o celebritate sau un factor de influență pentru a deveni viral pe TikTok. Vei observa că  persoanele obișnuite care împărtășesc un produs care le place sunt cele care au succes. Dacă ai un produs pe care oamenii îl adoră și pe care doresc să îl împărtășească, clienții tăi ar putea face munca grea pentru tine.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Cum se vinde pe TikTok

 

Dacă ai o marcă sau o afacere de tip comerț electronic, poate fi destul de ușor să obții vizibilitate pe TikTok. Platforma funcționează prin plasarea de conținut pe care îl consideră relevant sau interesant pentru fiecare utilizator individual pe baza semnalelor preluate de algoritmul său.

 

 

Intrarea pe pagina „Pentru tine” (prima pagină a TikTok).

Ia în considerare algoritmul. Funcționează factori precum setările utilizatorului, interacțiunea, hashtag-urile, sunetele și alte informații

Dacă ai conținut creativ / captivant, folosește un hashtag popular sau un sunet în tendințe, este mai probabil să devii viral în TikTok sau să fii extrem de vizibil.

 

Dacă vrei, TikTok este acum, ce era la început Facebook și Instagram. După părerea mea, dacă îți dorești să evoluezi rapid și să mergi pe trend, e imperios necesar să te folosești și de această platformă atât de populară în zilele noastre.

 

Pentru a afla mai multe legate de această aplicație, am să citez Wikipedia:

„În anul 2017 o companie din Beijing, ByteDance, a achiziționat pentru un miliard de dolari start-up-ul Musical.ly din Shanghai. Acesta era un start-up de succes internațional și în 2016 se lansase pe piața Chineză o aplicație similară care purta denumirea de Douyin. Astăzi, aplicația TikTok are la bază vechea aplicație Musical.ly.

Potrivit rezultatelor obținute de magazinele de aplicații AppStore și GooglePlay, TikTok este cea mai descărcată aplicație la nivelul continentului European și a celui American, iar valoarea companiei deținătoare a acestei aplicații a ajuns la 75 de miliarde de dolari.“

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021