Știm cu toții că există o cantitate foarte mare de informații și că nu toate sunt utile, ba dimpotrivă.

Grupurile de Facebook

E important să cunoști foarte bine grupurile, să le studiezi și să le verifici veridicitatea.

Pentru mulți vânzători de comerț electronic, grupurile Facebook oferă un spațiu accesibil pentru a crea relații cu antreprenori care au aceleași idei și pentru a învăța elementele de bază ale vânzării pe Amazon sau Walmart.

Cu toate acestea, multe dintre aceste comunități riscă să cadă în frământări imediat. De exemplu, am văzut o mulțime de grupuri Facebook în care administratorii lor inițiali își abandonează grupul, lăsând comunitatea într-o dezinformare totală și, sincer, asta înseamnă haos.

Există încă o mulțime de comunități de rețele sociale organizate și bine admininstrate pe Facebook. Dar doar pentru că ceva este bine pus cap la cap nu înseamnă că este util.

 

Problema frecventă cu grupurile Facebook?

 

Dezinformare cu privire la răspunsuri. Amintește-ți, în multe dintre aceste comunități, aproape oricine poate răspunde la întrebările vânzătorilor mai noi. Doar pentru că faci parte dintr-un grup specializat într-un subiect nu face ca fiecare membru al grupului să fie infailibil!

 

Perspectivă acționabilă

 

Verifică dacă grupurile tale de Facebook au moderare 24/7. Câte postări de tip spam (postări irelevante despre bitcoin sau publicitate sleuth) vezi și cât de repede sunt șterse? Dacă aceste postări rămân pe pagină mai mult de o zi sau două, acesta poate fi un red flag! Nu ar trebui să vezi infractori recidivând în jurul grupurilor tale de pe Facebook de comerț electronic.

 

Înseamnă asta că ori de câte ori vezi un răspuns inexact într-un grup de Facebook, întregul grup este o înșelătorie? Desigur că nu! Cu cât mai mulți oameni se alătură unei comunități, cu atât vor exista mai multe variații de opinii. Perspective diferite sau informații greșite sunt un lucru. Informațiile false prezentate ca Evanghelie sunt cu totul altceva.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022

Bloguri și podcasturi

Aceste două medii sunt poate cele mai suprasaturate din industria comerțului electronic. Internetul este, fără îndoială, util pentru multe lucruri, dar oferă și unor voci o scenă pe care nu ar trebui să o aibă neapărat.

 

Problema?

Când îi oferi fiecăruia propriul microfon, te poți aștepta și la niște cântece proaste.

 

Perspectivă acționabilă

Va suna prea simplificat, dar este cu adevărat cea mai bună primă linie de apărare.

Ascultă!

 

Există condiții de vânzare Amazon „inventate” care plutesc în industrie? Cel mai sigur! „Perioada lunii de miere”, „Indexare”, „Strategia lunii de miere din Maldive”. Deși aceștia nu sunt termeni oficiali Amazon, ei sunt încă acceptați în general ca vocabular legitim (cu adoptare în masă) pentru vânzarea pe Amazon.

 

Totuși, este important să fii atent, foarte atent. Dacă auzi ceva ce îți sună necunoscut, documentează-te. Dacă întâlnești publicații care încearcă să forțeze termeni noi, inventați, înarmează-te cu o precauție extremă.

 

 

Asigură-te că urmărești pe cine trebuie. Nu te lăsa prins în oceanul de informații. Dacă urmărești 15 bloguri, s-ar putea să-ți petreci prea mult timp ingerând și nu suficient timp pentru a digera.

 

Amintește-ți: nu prelua niciodată mai multe informații decât vei putea procesa.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022