Amazon BSR (BEST SELLER RANK) este cea mai importantă cărămidă din construcția FBA

În funcție de fluctuația vânzărilor, se pot câștiga sau pierde milioane de dolari, de asta mulți amazonieni încearcă să afle tainele BSR-ului. Totuși, ca orice platformă care se respectă, nu cred că Amazon va da vreodată toate cărțile pe față. Desigur, există informații care pot fi folosite în avantajul tău, important e să deschizi bine ochii.

Fiecare produs de pe Amazon primește un clasament pentru subcategoriile sale, dar nu fiecare produs primește un clasament pentru categoria lor principală.

De exemplu, multe produse vândute în „Electronică” nu au un BSR pentru acea categorie principală. În schimb, Amazon le atribuie clasamente pentru sub-categoriile lor, cum ar fi „Căști Earbud și In-Ear”.

 

 

*Pentru a obține un BSR bun, trebuie să VINZI!

Chiar dacă produsul tău. este unic în categoria sa, acesta trebuie să adune în mod constant vânzări în primele zile ale lansării, pentru a începe să urce în topul vânzătorilor. Acesta este motivul pentru care este o idee bună să începi să te gândești la modul în care poți obține acea vânzare suplimentară înainte de lansare.

Poți lucra la optimizarea listării și, pentru că lucrurile au evoluat în această direcție, să devii vizibil în universul social media.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

* Produsul tău are nevoie de un istoric de vânzări.

Cel mai bun mod de a obține un BSR bun este să te concentrezi pe obținerea constantă a vânzărilor zilnice și pe construirea unui istoric de vânzări solid.

 

*BSR-ul este puternic influențată de sezon.

Ține cont că vânzările bune încep primăvara, iar toamna și iarna scad. Asta e o statistică valabilă în orice an,

 

 

* Faptul că cineva a comandat produsul tău este mai important decât numărul de unități achiziționate.

 

*BSR nu va scădea dramatic dacă vânzările scad!

Toată lumea are o zi proastă, chiar și produsele vândute pe Amazon. Din fericire, Amazon ține cont de aceste situații provizorii în ceea ce privește performanța atunci când calculează BSR-ul unui produs.

De exemplu, dacă vânzările scad cu 50% -60% într-o anumită zi, Amazon nu va reduce dramatic BSR-ul produsului tău, pe baza valorilor date în acea zi. Totuși, clasamentul poate scădea ușor după una sau două zile de vânzări mai mici, dar atâta timp cât scăderea vânzărilor este de scurtă durată, BSR-ul produsului tău ar trebui să fie bun.

Cu alte cuvinte, depinde de numărul de zile proaste pe care le are produsul tău.

 

*Cercetarea produsului ajută BSR!

Când vine vorba de cercetarea produsului cu minuțiozitate, este într-adevăr una dintre principalele lucruri care contribuie la succesul produsului.

Perioada de timp pe care o investești în găsirea produsului potrivit pentru a vinde poate fi cea mai bună opțiune pe care o vei avea.

Petrece câteva ore cercetând, iar cel mai bun lucru pe care l-ai putea descoperi este un produs care obține un profit mic. Petrece câteva săptămâni cercetând și e posibil să găsești un produs care ajunge să fie următorul boom (cu un BSR brici!)

 

 

 

Ca sfat: nu petrece prea mult timp cu nasul în clasamente, dar, în schimb, folosește timpul pe care îl ai pentru a găsi modalități de a genera mai multe vânzări, de a câștiga mai multe recenzii pozitive și de a crește clasamentul organic al cuvintelor cheie.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020