Potrivit ┬áAmazon, „orice ├«ncercare de a manipula recenzii, inclusiv prin contribu╚Ťia direct─â sau indirect─â a con╚Ťinutului fals, ├«n╚Öel─âtor sau neautentic, este strict interzis─â”.

 

Deci, ce ├«n╚Ťelege „Amazon” prin „manipularea recenziilor?”

 

Privind asupra politicii de manipulare a review-urilor Amazon ╚Öi a situa╚Ťiilor ├«n care a fost aplicat─â, este corect s─â spunem c─â orice ├«ncercare de a stimula clien╚Ťii s─â scrie recenzii ├«ntr-un anumit mod nu este legal.

 

Cea mai obi╚Önuit─â form─â de manipulare a review-urilor este atunci c├ónd v├ónz─âtorii ofer─â clien╚Ťilor reduceri sau cadouri ├«n schimbul redact─ârii ╚Öi afi╚Ö─ârii unei recenzii. Nu conteaz─â dac─â recenzia este pozitiv─â sau negative, ci c─â a existat o ├«ncercare din partea v├ónz─âtorului de a mitui pe client s─â scrie o recenzie.

 

De ce este Amazon atât de strictă în legătură cu asta?

 

Problema persistent─â a recenziilor false a crescut ├«n ultimii ani, iar Amazon a decis s─â ia m─âsuri rapide pentru a reduce fenomenul. De aceea lucreaz─â pentru a se asigura c─â toti clien╚Ťii au mare ├«ncredere ├«n platforma Amazon. Men╚Ťinerea integrit─â╚Ťii recenziilor date de consumatori reprezint─â o parte esen╚Ťial─â a credibilit─â╚Ťii Amazon ca lider ├«n comer╚Ťul electronic.

 

Cu alte cuvinte, atunci când faci cumpărături pe Amazon, compania dorește să știi că trebuie să ai încredere în recenziile privind produsele, deoarece acestea sunt cât mai autentice posibil.

 

 

 

Ce considera Amazon o manipulare a review-urilor?

 

 

Pentru a evita încălcarea politicii de manipulare a recenziilor Amazon, iată câteva sugestii:

 

NU oferi produse cu discount sau gratuite în schimbul recenziilor

NU cere cump─âr─âtorilor s─â schimbe recenzia

NU spama cump─âr─âtorii pentru a-╚Ťi oferi o recenzie

NU cere prietenilor, familiei, angaja╚Ťilor sau influencer-ilor pl─âti╚Ťi s─â scrie recenzii

NU folosi mai multe conturi pentru a  posta recenzii produsului tău

 

 

Cum s─â ob╚Ťii recenzii f─âr─â a avea probleme cu Amazon. Protejeaz─â-╚Ťi Listingul

 

Cheia pentru a ob╚Ťine recenzii f─âr─â a ├«nc─âlca politicile Amazon este de a oferi clien╚Ťilor t─âi servicii excelente. Aceast─â idee ar putea p─ârea prea simplist─â, dar exist─â o metod─â de rezolvare.

 

De exemplu, trimiterea unui e-mail de urm─ârire / confirmare dup─â cump─ârare┬á este o form─â excelent─â de a ob╚Ťine review-uri . Aceste e-mailuri nu reprezint─â doar oportunit─â╚Ťi deosebite pentru a le mul╚Ťumi clien╚Ťilor ╚Öi pentru branding, ci ╚Öi pentru a inspira clien╚Ťii s─â ├«╚Ťi scrie recenzii din propria voin╚Ťa.

 

╚śtim c─â nu putem solicita clien╚Ťilor no╚Ötri un fel de recenzie specific─â, dar putem sugera o recenzie ├«ntr-un mod general. O metod─â eficient─â de a solicita clien╚Ťilor s─â ofere o recenzie produsului v├óndut de tine este s─â le oferi un stimulent pentru a l─âsa feedback-ul. Un mesaj pozitiv dup─â cump─ârarea lor. Po╚Ťi face asta printr-un email sau chiar prin acel Thank you card pe care il introduci ├«n cutia produsului.

 

╚Üine cont de urm─âtoarele principii pentru a oferi clien╚Ťilor actuali ╚Öi viitori cea mai bun─â experien╚Ť─â posibil─â:

 

  • Trimite un e-mail de confirmare pentru a p─âstra leg─âtura
  • Concentreaz─â mesajul ├«n jurul unui serviciu excelent pentru clien╚Ťi, chiar dac─â nu ai primit un review
  • Ar─âta-le clien╚Ťilor c─â ├«╚Ťi apreciezi afacerea ╚Öi cere o recenzie spre sf├ór╚Öitul mesajului
  • Ofer─â clien╚Ťilor t─âi un motiv bun pentru a l─âsa o recenzie; de exemplu, s─â ╚Ötie c─â te ajut─â s─â oferi servicii mai bune altor clien╚Ťi
  • Asigur─â-te c─â nu solici╚Ťi o recenzie pozitiv─â. Amazon ar putea s─â o vad─â ca pe o inten╚Ťie de a manipula

 

 

Amazon se a╚Öteapt─â ca v├ónz─âtorii s─âi s─â ├«n╚Ťeleag─â politicile sale ├«n interiorul ╚Öi ├«n afara site-ului ╚Öi clarific─â faptul c─â ├«╚Öi va pune ├«n aplicare politicile. Ob╚Ťinerea feedback-ului prin manipularea recenziilor pentru a-╚Ťi populariza produsele poate afecta semnificativ afacerea ta ╚Öi Amazon poate s─â ├«╚Ťi interzic─â s─â mai vinzi. Orice c├ó╚Ötig pe termen scurt pe care ├«l faci nu va dep─â╚Öi consecin╚Ťele pe termen lung. Concentreaz─â eforturile asupra calit─â╚Ťii produselor tale ╚Öi a experien╚Ťei clien╚Ťilor, pentru a determina ca acele recenzii s─â vin─â natural.

 

 

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *