Au trecut două luni din anul 2021 și putem să preconizăm care vor fi cele mai bine vândute produse pe Amazon.

Amazon a fost nevoită să facă față unor noi provocări. Trafic crescut în mod dramatic, noi domenii de produse și o încredere mai mare decât oricând în confortul cumpărăturilor online.

Vânzarea pe Amazon în 2021 te face să progresezi după acest restart al unui 2020 în care am stat mai mult în carantină.

Doar 22% dintre oameni fac cumpărături pe Amazon pentru a găsi „articole unice” pe care nu le pot găsi în altă parte.

Câteva lucruri care s-au consolidat începând cu anul trecut:

 

  1. Produsele de înfrumusețare câștigă mult în primele luni ale carantinei, ne arată statisticile, în timp ce, articolele de îmbrăcăminte scad în aceeași perioadă de timp

 

  1. Munca de acasă va deveni un lucru pe care îl vor adopta din ce în ce mai multe companii, date fiind rezultatele obținute și randamentul angajaților în anul ce a trecut.

 

  1. Amazon Handmade

 

Ești un antreprenor creativ? Amazon Handmade este spatial creat special pentru tine.

 

 

Când te gândești să începi propriul magazin Amazon, să devii practic un amazonian, răsfoirea celor mai vândute produse nu este un loc nepotrivit pentru a începe. Dar, de asemenea, nu este singurul loc în care ar trebui să mergi. Amintește-ți, cele mai bine vândute produse de pe Amazon sunt adesea populare printre cumpărătorii Amazon și alți vânzători. Când cauți produse cu concurență redusă, nu poți merge decât pe cele mai bine vândute date despre produse. Cu toate acestea, uitându-te la cele mai vândute produse, vei avea o idee despre ce tip de produse sunt în tendință și te poate conduce pe trasee interesante de cercetare a produselor.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Dacă ești cu adevărat interesat să găsești un produs care se vinde bine și care are ocazia să-ți asigure profituri durabile, te invit să te întorci la cea mai importantă parte a căutării unui produs Amazon FBA… cercetarea cuvintelor cheie.

 

 

Acum, îți recomand să fii atent la un superom de marketing. Numele lui este Brian Wisniach și s-a născut să spună povești. Urmărește-l și vei vedea că e meseriaș în domeniul lui, fiind content writer la Helium 10.

El ne vorbește, printre altele de un sector în creștere rapidă: micro-influencer marketing. Aceasta este, în esență, practica utilizării influencerilor mai mici pe canalele populare, inclusiv YouTube, Twitter, Instagram și TikTok, pentru a îți promova produsele către clienți. Doi jucători cheie în acest spațiu sunt platformele de micro-influencers  Cameo și myFanPark (fostul Starsona).

Avantajele micro-influencerilor față de influencerii mai mari sunt următoarele: în primul rând, sunt mult mai ieftini micro-influiencerii. Te poți aștepta să plătești doar o fracțiune din costul pe implicare în comparație cu macro-influenceriii și poți obține adesea promoții gratuite prin simpla trimitere a produselor de recenzie către influencerii vizați. Dar, mai mult decât atât, există șansa de a forma o relație de ambasador al mărcii cu influencerul, asigurând un acord favorabil, pe termen lung.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021