Dacă ești un vânzător Amazon sau un Brand-Registered Seller, poți accesa o serie de instrumente de publicitate puternice pentru a te ajuta să-ți extinzi afacerea pe Amazon.

Unul dintre aceste instrumente se numește Sponsored Display Ads (Anunțurile Grafice Sponsorizate).

Anunțurile Grafice Sponsorizate îți permit să ajungi la segmente de public relevante din Amazon. Nu numai că anunțurile tale vor fi afișate pe diferite pagini Amazon, ci vor fi vizibile și pentru clienți pe site-uri și aplicații terțe.

 

 

Ce este un Anunț Grafic Sponsorizat?

Știm cu toții cât de eficiente pot fi anunțurile de produse sponsorizate pentru lansarea produselor . Dacă produsul tău ajunge pe prima pagină cu rezultatele căutării poate fi foarte profitabil. Însă capacitatea de publicitate din afara Amazon a Sponsored Display este un joc cu mingea, complet diferit.

Lansat în 2019, Sponsored Display este cel mai nou tip de publicitate Amazon PPC și continuă să crească în popularitate în rândul vânzătorilor. În 2021, 25% dintre vânzătorii terți folosesc anunțuri grafice sponsorizate, iar cheltuielile pentru acest tip de anunț reprezintă 2% din veniturile publicitare ale Amazon.

Diferența majoră dintre anunțurile grafice sponsorizate și produsele sponsorizate și mărcile sponsorizate este că programul nu vizează cuvinte cheie. În schimb, vizează clienții pe baza intereselor publicului și a comportamentelor de cumpărături, precum și dacă au vizualizat pagina de detalii a produsului tău.

Așa cum a fost definit de Amazon: ”Sponsored Display este o soluție de publicitate cu autoservire care te ajută să-ți dezvolți afacerea și marca pe Amazon prin implicarea cumpărătorilor pe parcursul călătoriei de cumpărare, în și din Amazon.”

În esență, Amazon ia act de produsele vizualizate de un potențial client pe site-ul său și le afișează din nou clientului pe diferite pagini Amazon, listări ale concurenților și site-uri web și aplicații ale terților.

Dacă ești cumpărător Amazon, probabil că ai văzut anunțuri grafice sponsorizate, care sunt fantomele produselor Amazon pe care le-ai gândit să le cumperi, ce apar în mod magic în marginile site-urilor și aplicațiilor pe care le folosești pentru a face cumpărături.

Faci click pe anunț și boom!, ești redirecționat către lista de produse!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Această tehnică oferă brand-urilor capacitatea de a face impresii puternice asupra potențialilor clienți. Cu ajutorul afișajului sponsorizat, vânzătorii înregistrați de marcă pot:

Să retarget-eze clienții care și-au vizionat anterior înregistrările în ultimele 30 de zile;

 

 

Vizeze produse sau categorii similare;

Vizita clienții în funcție de interesele lor și de comportamentele anterioare de cumpărături (numai furnizori).

Potrivit Amazon, peste două treimi (64%) dintre cumpărători folosesc mai multe canale de comerț cu amănuntul pentru a face o singură achiziție. Cu anunțurile grafice sponsorizate, le poți reaminti clienților potențiali despre produsul tău, chiar și atunci când au navigat departe de Amazon.

Cum funcționează anunțurile grafice sponsorizate?

Ca în cazul altor instrumente de publicitate Amazon, Sponsored Display este un program PPC (pay-per-click). Ai licitat împotriva altor vânzători pentru destinații de plasare a anunțurilor, adică vizibilitate pentru potențialii clienți. Nu este necesară investiția minimă; ca un anunț de produs sponsorizat, vei stabili sumele licitate și bugetul zilnic.

Există trei tipuri de opțiuni de direcționare disponibile cu anunțurile grafice sponsorizate: direcționarea către produse, remarketingul pentru vizualizări și interesele publicului.

Dacă știi că listele concurenților primesc mult trafic, poți oferi un discount sau poți scădea prețul puțin sub al lor, apoi poți activa anunțurile grafice de direcționare către produse. În acest fel, poți atrage clienții să te aleagă.

Merită anunțurile grafice sponsorizate?

Un lucru important de reținut despre vânzarea pe Amazon este că trebuie să testezi diferite strategii pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru produsele tale.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021