Vânzătorii au acum opțiunea de a se înscrie la Amazon A+ Content, un program care promite îmbunătățirea detaliilor despre produs cu conținut vizual și conținut de marketing îmbunătățit pentru a evita ezitările de cumpărare ale posibililor clienți.

 

Conținut A+: Soluție de creare și gestionare pentru furnizori

 

Conținutul A + integrează descrieri detaliate ale produselor, imagini bogate, diagrame și exemplar narativ pentru a ajuta clienții să ia decizii de cumpărare în cunoștință de cauză.

Acest conținut premium este menit să conducă la obținerea mai multor conversii pe o pagină. Potrivit companiei Amazon, conținutul A + poate crește vânzările în medie cu 3% – 10%, prin educarea consumatorului cu privire la produsul și marca existentă.

 

Ce este Amazon A + Conținut?

 

În termeni simpli, conținutul Amazon A + transmite mai bine valoarea produsului prin utilizarea multimedia. Conținutul A + poate include imagini, videoclipuri și diagrame de înaltă calitate.

Ratele de conversie se pot îmbunătăți ca rezultat direct al conținutului A + care oferă cumpărătorilor o comparație vizuală a produselor vânzătorului.

 

Cum se creează o pagină detaliată A +

 

Primul pas este să trimiți o solicitare de promovare a paginii detaliate A +.

 

  1. Înregistrează-te în Vendor Central și plasează cursorul peste meniul „Merchandising”, apoi selectează „A + Detail Pages”.

 

  1. Selectezi pachetul de pagini A + dintre 2 opțiuni: Modul „Self-Service” sau Modul „Amazon builds for you”

Modul Self-Service (Modul creează-ți singur descrierea) – pentru această opțiune, vânzătorului îi este cerut să furnizeze, să selecteze întregul conținut și să îl adauge în spațiul specific.

Există module de bază, de argint, de aur și de platină și fiecare are o taxă fixă. Unii furnizori se pot califica pentru paginile A + gratuite, însă în prezent nu există nicio modalitate de a anticipa dacă paginile vor fi gratuite până când va fi trimis tot conținutul.

 

Modul Amazon builds for you (Modul Amazon creează conținutul pentru tine) – aici vânzătorul va furniza către Amazon conținutul și fotografiile, iar Amazon va alege designul și aspectul paginii detaliate A +. Prețul pe pagină este de aproximativ trei ori mai scump decât modulele de self-service și are, de asemenea, nivelurile modulelor de bază, de argint, de aur și de platină.

 

 

Pro-tip: Taxele pentru fiecare pachet pot varia în funcție de perioada din an.

Prin alegerea modulului Self-Service vei fi rugat să:

  • Creezi un proiect
  • Construiești aspectul
  • Încarci și organizezi conținutul
  • Examinezi și adaugi totul în coș

 

În modulul Self Service ți se va cere să introduci ASIN-ul corespondent produsulului dorit pentru a obține conținut A+. Însă aici vine marea întrebare: cum decid pentru ce ASIN să creez conținut A+?

 

Amazon sugerează vânzătorilor să se concentreze pe produse care sunt la prețuri avantajoase, au beneficii și caracteristici diferențiate sau au o poveste puternică a brandului. Concentrează-te pe produsele pe care deja le direcționezi spre trafic (de exemplu o campanie de Black Friday), pentru a te asigura că tot traficul pe care îl generezi va intra în contact cu cea mai bună pagină A+ a ta.

 

După ce ai ales ASIN-ul, ți se va solicita să selectezi un stil de pagină pe care dorești să apară. Amazon oferă o selecție de 12 module diferite – Standard (10 opțiuni) și Avansat (2 opțiuni). Dintre toate cele 12, furnizorii pot selecta până la 5 module pentru a le utiliza pe pagina lor de produse.

 

Modulul standard 1 – Caracteristicile 1, 2 și 3 reprezintă o selecție excelentă pentru produse cu fotografii sau capabilități multiple de imagine pe care dorești să le evidențiezi cumpărătorului.

 

Modulul avansat 1 are capacitatea de a afișa diagrame de comparație care sunt, de asemenea, extrem de valoroase pentru cumpărători.

Odată ce această pagină este completă și toate imaginile sunt încărcate, vei avea posibilitatea de a previzualiza conținutul A + și de a stabili prețurile. Amazon ar trebui să inițializeze pagina A + live în termen de maxim 7 zile.

 

Reguli pentru Conținutul A+

 

  1. Conținutul A + nu este indexat, prin urmare nu oferă niciun impuls organic pentru pagina de detaliu.
  2. Conținutul Amazon A + nu apare pe mobil sau pe aplicația Amazon Mobile App (cel puțin nu încă).
  3. Numai acele produse care nu sunt listate pe Amazon de un alt furnizor sunt eligibile să primească pagina A + Enhanced Marketing Content fără costuri suplimentare prin intermediul promoției.
  4. Pentru a se califica pentru promovare, vânzătorii trebuie să trimită tot conținutul necesar pentru crearea paginilor A + Enhanced Marketing Content în termen de o lună de la confirmarea PO (Purchase Order) pentru produsul eligibil.
  5. Oferta este limitată la cinci sau mai puține pagini A + pentru conținut îmbunătățit de marketing pentru fiecare furnizor.
  6. Odată ce pagina A + pentru conținut îmbunătățit de marketing este live, un furnizor are 2 zile lucrătoare în care să solicite o modificare sau o actualizare a paginii.
  7. Amazon își rezervă dreptul de a elimina paginile de conținut A + pentru un produs îmbunătățit pentru orice motiv, incluzând (dar fără a se limita la) un furnizor care închide contul, nu reușește să îndeplinească Ordinul de Achiziție sau să încalce politicile Amazonului.
  8. Imaginile și textul trebuie să fie unice pentru A + și să se concentreze doar asupra produsului.
  9. Imaginile sunt permise dacă descriu în mod clar produsul în uz.
  10. Nu menționa concurenții sau produsele lor în conținutul tău.

 

Care este diferența dintre conținutul A+ si conținutul EBC?

 

Principala diferență dintre cele două este disponibilitatea pentru diferiți vânzători Amazon.

EBC:

În prezent este disponibilă numai vânzătorilor autorizați și înregistrați . Vânzătorul trebuie verificat să vândă produse pentru marca lui prin intermediul Registrului de mărci.

Pret: Gratuit

Nivelul vânzătorului: vânzător terță parte (vânzător central)

Pot fi găsite: în secțiunea Descriere produs

Beneficii: Are cinci opțiuni diferite de aspect pentru conținut și imagini.

 

A + Pagini detaliate:

În prezent este disponibil pentru orice vânzător autorizat prin intermediul furnizorului central (Vendor Central).

 

  • Pret: gratuit pentru a începe, dar poate costa sute sau mii de dolari, în funcție de opțiunile pe care le-ai ales.
  • Nivelul vânzătorului: Vânzător primar (furnizor central)
  • Pot fi găsite: în secțiunea „From the manufacturer” a paginii
  • Beneficii: Are 12 module diferite care au setări avansate pentru funcții animate cum ar fi schimbarea imaginii, cu derulare. Există șapte opțiuni de antet cu opțiuni de banner și imagine și trei opțiuni de caracteristici, cu un text detaliat pentru a explica mai bine produsele.

 

Este mai bine pentru mine un conținut A + sau unul EBC?

 

Aceasta este o întrebare care va determina dacă ești vânzător primar sau vânzător terță parte. Dacă ești un vânzător terță parte, cu propriile mărci, poți utiliza EBC. Dacă ești un vânzător primar, atunci A + este alegerea potrivită.

 

Ambele pagini (A + și EBC) îți permit să spui povestea brandului pe care îl ai, să explici modul în care produsele tale sunt diferite de celelalte mărci.

Cea mai mare diferență dintre cele două este accesibilitatea. Orice proprietar de marcă poate obține EBC, dar vânzarea primară este un proces mai selectiv pe Amazon și costă mai mult pentru a funcționa optim.

În timp ce ambele pagini permit crearea unui conținut bogat, A + are mai multe module și îți oferă posibilitatea să te concentrezi asupra descrierilor grele prin crearea de text și imagine.

 

Indiferent pe care o să îl utilizezi, ambele instrumente te vor ajuta să crești optimizarea motorului tău de căutare.

Există unele speculații că paginile EBC fac o treabă mai bună, însă decizia îți aparține în totalitate.

 

 

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *