M-am gândit ca în acest articol să aduc în discuție un subiect important, dar mai puțin discutat, e vorba de Amazon PPC.

Cifrele Amazon arată că 70%+ dintre oamenii care au un produs în minte, caută direct pe Amazon. Iată că platform lui Jeff Bezos a acaparat încrederea oamenilor, oferindu-le ce au nevoie, în special calitate.

Pentru a crește vizibilitatea pentru produsele lor, vânzătorii pot utiliza diferite tipuri de anunțuri PPC Amazon pentru a licita la expunerea pentru listările lor. Deși majoritatea vânzărilor Amazon vin prin intermediul funcției de căutare, totuși, rezultatele importante se bazează, în primul rând, pe vânzările efectuate anterior.

 

 

Pentru a evolua, ai mare nevoie să investești, și, mai ales, să fii atent la modul în care îți gestionezi afacerea.

Amazon PPC te ajută, fiind o platformă de publicitate și marketing care îți dă acces, îți permite să cumperi și să optimizezi diferite tipuri de reclame Amazon. Poți licita, datorită modului în care este concepută platforma, pe cuvinte cheie și listări de concurenți, poți crea strategii de publicitate extrem de importante pentru proiectul tău, practic, sunt o sumedenie de lucruri benefice pe care le poți obține dacă știi să te folosești de informațiile pe care le primești.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Sumele licitate și performanța anunțurilor sunt specifice numărului tău de identificare Amazon (ASIN), astfel încât, să îți dai seama care campanii te avantajează cel mai mult. Totul e conceput pentru a te ajuta, pentru a-ți optimiza munca. Compania Amazon e gândită tocmai pentru a te ajuta și a scoate potențialul tău la suprafață.

De când a fost introdus, în anul 2012, vânzătorii au optimizat și automatizat Amazon PPC pentru a atinge mai multe obiective foarte specifice.

Poate dorești să îți eficientizezi ciclul de vânzări, de exemplu, sau să maximizezi “rank”-ul unei anumite mărci sau produse. Optimizarea PPC înseamnă să-ți dai seama de obiectivele tale și să le îndeplinești cu resursele disponibile.

 

 

Ceea ce spuneam la începutul articolului e adevărat, Amazon PPC fiind și relativ nou încă nu a are atât de mulți adepți (să le spun așa), dar oportunitățile sunt greu de neobservat odată ce ai înțeles modul în care se desfășoară întreg procesul.

La baza sa, o strategie PPC optimizată te ajută să eviți cheltuielile publicitare ineficiente în timp ce îndeplinești obiectivele. Poți impulsiona profiturile, pe termen scurt, derulând campanii PPC eficiente sau poți cheltui mai mult pentru a construi strategii pe termen lung, pentru a crește “rank”-ul.

Anunțurile automate PPC Amazon determină cu ce cuvinte cheie și produse ești asociat și, apoi, difuzează anunțuri pe baza informațiilor respective. Direcționarea manuală îți permite să alegeți ce anume să activezi.

Am păstrat ceva interesant pentru final, câteva cuvinte pe care le-a spus celebrul om de afaceri, Warren Buffett (îți recomand documentarul de pe HBOGO, “Povestea lui Warren Buffett”):

“Cu mult timp în urmă, Sir Isaac Newton ne-a dat trei legi ale mişcării, care reprezentau munca unui geniu. Talentul lui Newton nu era însă la fel de mare şi în privinţa învestiţiilor. Dupa ce pierdut destul în bula South Sea, el a explicat: Dacă nu ar fi fost traumatizat de această pierdere, Newton poate ar fi descoperit şi a patra lege a mişcării: pentru învestitori în general, randamentele scad atunci când mişcările cresc.”

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019