Depinde de modul în care este fiecare modelat, dar, e bine că te poți educa singur după o anumită vârstă.

Cunoaștem destule povești cu produse care au devenit subiecte de bancuri și care au intrat în memoria colectivă ca epic fail-uri.

Ideea e că nu trebuie să disperi dacă ți se întâmplă, cele mai mari companii au călcat strâmb și s-au făcut de râs cu unele produse, bine, ce e drept, publicitatea negativă le-a adus lor și ceva bănuți în plus. Și, să fim serioși, aceste mari brand-uri își permit să eșueze cu un produs, pentru că profitul nu le este afectat.

 

Nu vreau să te indispun, vreau să fiu sincer cu tine, așa că, trebuie să te anunț că multora li se întâmplă să dea greș, nu e nicio rușine, e doar o etapă care te ajută să simți și mai puternic gustul succesului.

În continuare, o să îți descriu care sunt principalele scări lipsă din cauza cărora poți cădea.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019
  1. Crezi că produsul tău e perfect

E dureros să nu știi de ce ai dat greș și să te orbească dorința de a ieși în evidență cu un produs pe care nu l-ai evaluat corect. Amazon îți oferă informațiile necesare, important e ca tu să te gândești că profitabilitatea afacerii tale ar trebui să fie pe primul loc.

 

  1. Ai supraestimat produsul

Știi că produsul tău îți va plăti facturile, ia deciziile în funcție de asta și estimează corect , ia-ți toate măsurile de precauție.

 

  1. Ai optimizat lista ta de produse Amazon?

Un produs eșuat e posibil să aibă în spate o cauză pe care tu nu o vezi și aici mă refer la relația dintre lista ta Amazon și cuvintele cheie despre produs. Da, și nu e vorba numai de cuvintele cheie, dar și descrierea, fotografia de înaltă rezoluție și toate detaliile pe care nu ai voie să le omiți dacă ai depus efortul necesar pentru a învăța să vinzi pe această platformă.

Am să fac o paranteză și am să vă vorbesc puțin de instrumentul de cercetare al cuvintelor cheie, Cerebro.

Cu Cerebro, poți găsi un produs pe Amazon, îi copiezi, lipești ASIN-ul său și extragi date de cuvinte-cheie valoroase.

 

Aceste date includ:

 

Volumul lunar de căutare

Numărul de produse concurente

Rânduri organice și sponsorizate

Scor cerebro-intelectual proprietar (o valoare care te poate ajuta să acorzi prioritate cuvintelor cheie pe baza volumului mare de căutare și a competitivității scăzute)

Folosește filtre avansate pentru a sorta datele tale după numărul de cuvinte. Obiectivul tău este de a determina un număr estimat de vânzări necesare pe fiecare cuvânt cheie pentru a fi clasat pe pagina 1 a Amazonului.

 

 

  1. Recenziile proaste

Știm importanța recenziilor, aici e o luptă permanentă, trebuie să fii mereu pregătit să oferi calitate și să comunici cu clienții.

 

Aceste 4 etape sunt câteva dintre cele mai importante obstacole în calea unei afaceri de succes. Nu spun să nu alegi cu sufletul, spun să te gândești că ești antreprenor și să pui suflet fiind rațional.

 

Citatul de azi îi aparține unui megaom de afaceri, Bill Gates: „Este în regulă să sărbătorim succesul, dar este mai important să învățăm lecțiile eșecurilor.”

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019