Mi se pare foarte util să facem o radiografie a perioadei în care am supraviețuit pe piață,

deși pandemia ne-a dat bătăi de cap. O să vezi că vor fi niște concluzii care te vor ajuta pe viitor să iei decizii și mai profitabile.

 

Întârzierile lanțului de aprovizionare și blocările de stocuri au adus la viață părțile frustrante ale industriei. Astăzi, totuși, rămânem la ceea ce știm (și facem) cel mai bine: descoperirea tendințelor Amazon prin intermediul datelor din lumea reală.

Din fericire, atunci când aveți acces la instrumente de ultimă oră de cercetare a datelor, vremurile fără precedent înseamnă și perspective fără precedent.

La ce ne uităm?

După ce am colectat date de doi ani provenite din clicurile publicitare Amazon PPC și tendințele produselor, am compilat tiparele descoperite într-un raport de analiză retrospectivă.

În scopul acestei analize, de fiecare dată când „cererea de clicuri” este menționată în acest raport, aceasta se referă la volumul de clicuri provenite din reclamele PPC afișate în rezultatele căutării Amazon.com. Analiza volumului de clicuri asigură că intenția utilizatorului de a efectua căutarea a fost aliniată cu conținutul reclamei.

Prin calcularea creșterii procentuale a clicurilor lunare totale pentru termenii selectați, evidențiați, putem înțelege interesul online lunar pentru anumite produse și tendințe. Rețineți că aceste constatări oferă perspective la nivel macro. Aceste date reprezintă numărul total de clicuri PPC lunare pentru PPC care conțin termenul evidențiat.

 

De exemplu, termenul „pantaloni de trening” poate include și căutări pentru „pantaloni de trening albaștri”, „pantaloni de trening din bumbac” sau orice alt termen de căutare care include „pantaloni de trening”.

 

“Tiger King”

Context: documentarul Netflix Tiger King a fost lansat în martie 2020.

 

Acest termen de căutare a cunoscut creșteri masive în octombrie, octombrie 2021 aproape triplându-se, față de cel din 2020. De ce am văzut o creștere de 277% față de anul trecut a clicurilor în octombrie între acești doi ani?

Vârfurile constante din octombrie indică popularitatea lui Tiger King ca model de costum de Halloween. Disponibilitatea pe scară largă a vaccinurilor până la sfârșitul anului 2021, combinată cu stresul și oboseala din carantină a determinat mult mai mulți oameni să părăsească casele lor și să se întoarcă în cercurile lor sociale până la momentul în care a apărut octombrie ’21.

 

” Queen’s Gambit ”

Context: seria The Queen’s Gambit a fost lansată pe Netflix în octombrie 2020

 

Așa cum era de așteptat cu orice boom mass-media, am văzut o creștere masivă imediat după lansare. De fapt, noiembrie 2020 a înregistrat o creștere de 420% față de noiembrie 2019 (pe când șahul era doar ideea tatălui tău despre o seară distractivă de vineri).

În noiembrie 2021, la un an după lansarea The Queen’s Gambit, putem observa o scădere semnificativă a căutărilor Amazon PPC în comparație cu 2020… dar încă mai mare decât 2019.

Recomandări: acest model de termeni de căutare este fascinant, deoarece poate indica modul în care fenomenele culturii pop moderne se comportă în timp.

 

“Bagaje”

Context: Alături de protocoalele locale de carantină, mai multe interdicții internaționale de călătorie au început să acapareze lumea în martie 2020 și continuă pe tot restul anului.

Nicio surpriză aici. Pe măsură ce călătoriile aeriene s-au oprit brusc în întreaga lume, la fel și interesul online pentru bagaje.

Recomandări: iulie 2021 este un punct de date deosebit de grăitor, care ajută la pictarea unei imagini a unui public disperat reciproc pentru o schimbare de peisaj. Luna a înregistrat o creștere cu 573% a clicurilor pentru „bagaj” în comparație cu aceeași perioadă cu un an anterior!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022

„Benzile de fitness”

Context: milioane de oameni locuiesc în apartamente cu spațiu limitat. Benzile de rezistență oferă o soluție de fitness accesibilă și portabilă.

 

 

Am observat o creștere clară a clicurilor pentru benzile de rezistență imediat după ce sălile de sport și studiourile de fitness s-au închis în toată țara și oamenii au trecut la antrenamentele de acasă.

 

Recomandări: Am putea emite ipoteza că motivul pentru care benzile de fitness au crescut atât de mult decât alte echipamente de antrenament este că toată lumea a început să lucreze de acasă, dar nu toată lumea dorea (sau își permitea) să cumpere o instalație de gimnastică pentru acasă, mai ales când mulți preziceau că pandemia va trece rapid. Mai multe echipamente tradiționale de gimnastică erau, de asemenea, probabil să fie vândute.

 

Iată câteva mici lucruri care îți pot da o direcție în ceea ce privește produsele în care poți investi.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022