Acest articol este scris de Stephen Curial care este Chief Technology Officer la Jungle Scout.

El conduce o echipă de ingineri care construiește soluții de comerț electronic pentru vânzătorii Amazon și pentru brand-uri. El provine de la Amazon, unde a ocupat un mandat de 10 ani ca director de dezvoltare software și a supravegheat Fulfillment by Amazon, platforma de schimb electronic de date (EDI)  și echipele tehnologice pentru afacerile dropship ale companiei. Rolurile anterioare includ posturi la IBM, Xymbiant Systems și Guvernul Alberta.

„Ca informatician sunt pasionat de rezolvarea problemelor cu grad ridicat de dificultate. În ultimul deceniu, m-am concentrat pe furnizarea de soluții de comerț electronic la Amazon, unde am condus echipele din cadrul Fulfillment by Amazon (FBA).

În noul meu rol, de Chief Technology Officer al Jungle Scout, eu voi continua să ajut vânzătorii să înceapă și să-și dezvolte afacerea de comerț electronic, în timp ce cresc o companie tehnologică de succes. Când mi-am anunțat mutarea la Jungle Scout, am primit zeci de mesaje de la vânzători care mă întrebau despre cum pot folosi software-ul pentru a-și dezvolta și îmbunătăți afacerea. Aici, îți împărtășesc câteva din antecedentele și gândurile mele.

 

Oportunitatea și provocarea Amazon

Vânzările de la terți (3P) pe Amazon cresc rapid pe măsură ce mai mulți consumatori aleg să facă achiziții online. Aproape jumătate din veniturile de 386 de miliarde de dolari ale Amazon în 2020 au provenit de la vânzătorii 3P. Dintre acești vânzători 3P, 92% folosesc FBA pentru a-și gestiona afacerea Amazon.

 

Deși Amazon rămâne pregătit cu oportunități pentru vânzătorii 3P, asta nu vine întotdeauna fără provocări. Amazon are milioane de produse listate în categoriile și serviciile sale. Sunt o mulțime de date de înțeles atunci când încerci să tai o bucată din plăcintă.

 

Jungle Scout și ecosistemul comerțului electronic Amazon

După cum am menționat mai sus, am primit multe întrebări de la vânzători despre Jungle Scout. În special, oamenii se întreabă cum se potrivesc instrumentele companiei în ecosistemul mai mare de comerț electronic Amazon.

 

Jungle Scout ajută vânzătorii de toate dimensiunile – de la începători, la antreprenori experimentați și mărci globale – să dea sens datelor. De fapt, fondatorul Jungle Scout, Greg Mercer a construit inițial platforma pentru a-și înlesni eforturile de a vinde pe Amazon. El a descoperit că ia multe decizii cu privire la vânzarea lui pe Amazon pe baza sentimentului instinctiv și nu pe baza datelor. Așa că a construit instrumentele de care avea nevoie pentru a lua decizii informate, bazate pe date, despre afacerea sa.

 

Găsește idei de produse noi

Cheia vânzării de succes pe Amazon se rezumă la găsirea de produse cu cerere mare, dar concurență scăzută. Acest lucru sună simplu până când te confrunți cu catalogul de produse fără fund al Amazon. Jungle Scout urmărește sute de mii de produse pentru a-ți oferi un avantaj competitiv cu date și informații. Iată cum funcționează:

 

Baza de date de produse îți permite să scanezi listele de produse prin filtrarea unor valori cheie, cum ar fi prețul, cererea, vânzările estimate, evaluarea, sezonalitatea, dimensiunile și multe altele.

 

Product Tracker este locul în care adăugați produse potențiale pe măsură ce le găsiți pentru a urmări activitatea de vânzări, inventarul, clasarea celor mai bine vândute și prețurile pe o perioadă de timp.

 

Opportunity Finder te ajută să descoperi produse de nișă căutând cuvinte cheie într-o anumită piață și categorie.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022

Optimizează-ți paginile de produse pentru profit

O pagină de produse Amazon optimizată poate duce la mai mulți clienți care să te găsească și la creșterea vânzărilor. Vânzările tale pot avea de suferit dacă nu optimizezi înregistrarea cu cuvinte cheie relevante, conținut convingător, imagini de calitate și un preț corect.

 

Keyword Scout este instrumentul de cercetare a cuvintelor cheie al Jungle Scout, care îi ajută pe vânzători să găsească cele mai relevante cuvinte cheie pentru pagina lor cu detaliile produsului. Este cel mai precis și cuprinzător instrument de cercetare a cuvintelor cheie Amazon de pe piață și acceptă piețele Amazon din SUA, Canada, Mexic, Japonia, India și Europa (Marea Britanie, Germania, Italia, Spania și Franța).

 

Gestioează-ți rentabilitatea investiției în timp

Vânzătorii de succes nu se mulțumesc cu atitudinea „setează-l și uită-l” atunci când conduc o afacere de comerț electronic. Sunt implicați pe termen lung și folosesc instrumente pentru a-și dezvolta afacerea, a-și crește rangul de vânzător și a gestiona rentabilitatea investiției. Platforma all-in-one a Jungle Scout simplifică și simplifică gestionarea unei afaceri Amazon.

 

Instrumentele puternice ale platformei îți permit să rulezi și să menții o operațiune netă pozitivă.

 

Manager de inventar: crește-ți vânzările Amazon și evită epuizările de stoc și taxele, prezicând cu exactitate cât de mult stoc să comanzi și cele mai bune date pentru a comanda.

 

 

Automatizarea revizuirii: automatizează întregul proces de solicitare a revizuirii Seller Central, astfel încât să poți investi timp înapoi în afacerea ta. Asigură-te că fiecare comandă eligibilă primește o solicitare de revizuire, urmărește starea solicitării și chiar vezi câte ore ai salvat.

 

Jungle Scout a creat Cobalt, principala platformă de informații despre piață și informații despre produse, creată pentru a ajuta mărcile să fie de top pe Amazon. Instrumentul a fost conceput pentru nevoile pe scară largă ale mărcilor și agențiilor de întreprindere., Cobalt permite utilizatorilor să cumuleze vânzările pentru mii de produse simultan.

Cobalt prelucrează peste 1 miliard de puncte de date în fiecare zi, informat de cele mai precise date de vânzări din industrie. Aceste date puternice oferă mărcilor o perspectivă critică asupra cotei de piață, analizei de segmente și tendințe, concurență și optimizare a conținutului. Câteva puncte importante includ:

 

Înțelege cota de piață: accesează datele despre cota de piață pentru orice segment. Vezi dimensiunea segmentului tău. în sume, câte mărci ocupă un segment și previziunile de creștere a mărcii pentru concurenții tăi.

 

Accelerarea publicității pe Amazon

Pe măsură ce publicitatea pe Amazon a devenit esențială pentru mărcile și agențiile mari, Jungle Scout a recunoscut nevoia unui instrument care să gestioneze și să optimizeze cheltuielile publicitare. În 2021, Jungle Scout a achiziționat Downstream, principala companie de tehnologie de publicitate Amazon fondată de veteranii Amazon, Connor Folley și Salim Hamed.

 

Asocierea Downstream cu analizele și informațiile solide ale Cobalt și cu capabilitățile puternice de vânzător ale platformei de vânzări all-in-one Jungle Scout creează cea mai cuprinzătoare soluție de comerț electronic pentru mărci, agenții și vânzători. Pe baza cercetărilor noastre și a experienței clienților, utilizatorii Cobalt pot avea o rentabilitate semnificativ mai bună a cheltuielilor publicitare față de publicitatea manuală pe Amazon.

 

 

Drumul comerțului electronic înainte

Comerțul electronic este o piață incredibilă care este încă la început și crește rapid. Am construit produse care îi ajută pe antreprenori să creeze și să conducă afaceri de comerț electronic de succes și sunt încântat să continui asta la Jungle Scout.

Există o energie palpabilă la Jungle Scout, care conduce cultura noastră de lucru de la distanță. Echipa are un puternic simț al scopului și își aduce pasiunea să lucreze în fiecare zi pentru a oferi cele mai bune date și asistență pentru clienți, fără egal. Până în prezent, am ajutat peste jumătate de milion de vânzători și vom continua să influențăm comerțul electronic într-un mod semnificativ.”

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022