Care este cel mai profitabil produs de vandut pe Amazon?

Gaseste-ti produsul vedeta in 3 pasi simpli

 

Pentru a atinge succesul pe Amazon, sunt câteva trepte pe care trebuie să le urci. Una dintre cele mai importante trepte este găsirea produsului vedeta. Îl numim vedetă pentru că el ne va aduce încasări mari și datorită lui buzunarele noastre virtuale și reale se pot umple.

 

Un produs vedeta este acel produs care are cea mai mare cerință pe Amazon, și astfel, aduce și cel mai mare profit celui care îl vinde. Există milioane de produse la ora actuală pe Amazon.

 

Trebuie să îți pui întrebarea:

 

  • Vrei să vii cu ceva nou și să îți încerci norocul sau vrei să vii cu ceva deja testat care aduce încasări de milioane de dolari? Sau poate vrei să începi cu mai multe.

 

Depinde de tine.  În acest articoe vă vom prezenta 3 pași simpli care vă vor ajuta să identificați acel produs vedeta.

 

  1. Totul începe cu un brainstorming sănătos și serios în același timp. Creează o listă cu mai multe produse din care să alegi.

 

Această listă trebuie să fie bine pusă punct și trebuie să urmeze anumite criterii pe care tu le stabilești. Dacă vrei să îți începi un PL (private label) pe Amazon, întainte de toate, trebuie să îți alegi o nișă potrivită: bucătărie, hiking, interior design, fashion, etc.

 

 Odată ce ai ales această nisă, e momentul să cauți cele mai vândute produse ale nișei respective. Pentru asta, poți să folosești diferite programe disponibile online. Dacă înveți să  vinzi pe Amazon singur, te sfătuim să îți faci conturi premium la toate aceste paltforme de “căutare produs” pentru a avea acces la tot ce oferă aceste platforme.

 

Scopul aici este de a dezvolta o listă de idei de produse care să fie potrivită pentru afacerea ta. Produsele nu trebuie să fie perfecte, ci suficient de bune pentru a merita mai multă cercetare.

 

Există diverse tehnici care ajută la stimularea procesului de brainstorming. Scrie tot ce atingi în următoarele 48 de ore. Afișați fiecare obiect pe care îl vedeți într-o cameră sau prin intermediul anunțurilor din reviste sau prin vizionarea reclamelor. Sau ascultați conversații între prieteni sau străini. Cheamă-ți niște prieteni pe la tine și convinge-i să te ajute în găsirea acestui produs discutând și fiecare expunându-și ideile personale.

 

O altă metodă care te poate ajuta ca ședința ta de brainstorming să fie mai de success este unealtă Amazon best seller List, o bază de date unde găsești cele mai căutate și cele mai vândute produse pe Amazon.

 

2.Analizează bine competiția. Chiar spioneaz-o.

 

Se spune că în dragoste și război este permis orice. Când începi o afacere o faci din dragoste pentru ceva fie ei banii, familia, sau pur si simplu pasiunea ta. Ești într-un război continuu cu competitori, așadar, ai voie să faci orice pentru că scopul succesului chiar scuza mijloacele. Acum, să nu ne înțelegem greșit, nu vă învățam să faceti nimic ilegal sau imoral, doar să vă sfătuim să vă analizați bine competiția pentru că așa trebuie.

 

Odată ce ați dezvoltat idei de produs promițătoare, continuați cu o analiză de nișă pentru a evalua potențialul de venituri și competitivitatea. Cel mai bun punct de plecare pentru analiza de nișă este principalul cuvânt cheie pentru nișa sau produs.

 

Analiza segmentului ar trebui să răspundă la următoarea întrebare: Poate ajunge produsul meu la primele 5 rezultate ale căutării și, dacă da, câti bani pot face?

 

  • Dacă toate produsele de pe prima pagină a rezultatelor căutării au mai mult de 500 de recenzii, atingerea unui rang de căutare ridicat va necesita mult mai mult efort decât dacă produsele existente nu au multe recenzii.

 

  •  Uită-te la calitatea Listing-ului. Are imagini de înaltă calitate? Titlul include cele mai importante cuvinte cheie? Foloseste toate cele cinci “bullet points”? Are o descriere de înaltă calitate a produsului?

 

O altă modalitate bună de estimare a volumului vânzărilor este verificarea volumului de căutare pentru cuvintele cheie principale

Puteti folosi:

 

  • Google Keyword Planner
  • Merchant Words.

 

Ne intereseaza produse cu peste 100.000 de căutări lunare pentru cuvintele cheie principale ale nișelor. De asemenea, ar trebui să încercați utilizarea calculatorului FBA Amazon pentru a calcula profitul dvs. net după taxele FBA.

 

3.Urmărește volumul real de vânzări al produsului ales de tine pe Amazon

 

Dacă ai ajuns până aici, presupunem că ai găsit acel produs vedeta care să te ajute să faci profit pe Amazon. Ai folosit tot ce ți-am zis și ai ajuns la concluzia că acela este produsul potrivit. Foarte bine. Dar cum ar fi ca acum, chiar să verifici pe bune produsul tău direct și să vezi câte vânzări generează el pe Amazon?

 

În timp ce colectezi date reale de vânzări, iti poti petrece timpul identificând caracteristici cheie pentru a iti diferenția produsul de concurență. Acest lucru iti va oferi un avantaj semnificativ odată ce ai intrat pe piață. Cea mai bună modalitate de a găsi cai pentru îmbunătățire este citirea  recenziilor negative pentru produsele existente. Identificati acel ceva de care se plang clientii si faceti in asa fel incat produsul vostru sa  evite acea greseala pe care o fac competitorii.

 

Vă recomandăm să folosiți acele unelte online disponibile pentru toată lumea. Dacă întâmpinați greutăți în ale găsi, nu uitați că doar alătărându-va grupului nostru de pe facebook puteți afla cât mai multe informații gratuite despre toate aceste metode și unelte online care vă vor ușura munca.