E ok să folosești PPC-ul chiar și atunci când nu ești pregătit pentru vânzarea cu amănuntul?

Acum, să dăm o definiție. Comerțul cu amănuntul (comerț de detail sau en detail, retail în engleză) reprezintă procesul de vânzare a unor bunuri sau servicii către consumatori prin intermediul unor canale de distribuție diverse cu scopul de a obține profit. (https://ro.wikipedia.org/wiki/Comer%C8%9B_cu_am%C4%83nuntul)

Revenind la subiect, adevărul este: nu ar trebui să extinzi sau să rulezi în mod agresiv PPC-ul înainte de a fi cu adevărat pregătit pentru comerțul cu amănuntul.

 

Majoritatea sfaturilor care vin pe linie de vânzare se concentrează pe campaniile pay-per-click. Poți găsi sute de articole care transmit „Cea mai bună campanie PPC” sau „Fă asta pentru a crește vânzările” pentru afacerea ta. Cu toate acestea, nu sunt multe articole despre când anume ar trebui să te concentrezi pe campaniile PPC și să începi să investești.

 

 

Retail Ready este pe primul loc

Tu și afacerea ta trebuie să fii pregătit pentru vânzarea cu amănuntul pentru a rula cu succes Amazon Advertising. Configurează-ți corect întreg sistemul din punct de vedere al recenziilor, SEO și ale cuvintelor cheie corecte, fotografii ale produselor, practic, tot ce te poate ajuta să crești ca brand. Este în regulă să nu sari imediat și să încerci PPC-ul, este calea mai sigură. Majoritatea vânzătorilor doresc să se extindă rapid și să ruleze agresiv pay-per-click-ul. E de înțeles nerăbdarea, dar nu așa se construiește o afacere de succes. Adevărul este că e nevoie de cumpătare, dacă pot să mă exprim așa. Ca în absolut orice, echilibrul este cheia.

 

Cele mai multe dintre tipurile de anunțuri diferențiate de pe Amazon pur și simplu folosesc lista existentă ca anunț în sine. Anunțurile de marcă sponsorizate, care sunt concepute în mare măsură pentru a crește gradul de conștientizare, include anumite elemente, cum ar fi fotografia produselor și recenziile.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Nu plăti înainte de a fi cu adevărat pregătit

Plătești către Amazon pentru a-ți fi afișată lista a cât mai multor cumpărători. Dacă începi să plătești pentru ca mai mulți oameni să îți vadă înregistrarea înainte de a fi „gata pentru vânzarea cu amănuntul”, cel mai probabil ai să obții puține click-uri și vânzări scăzute. Amazon va prelua cu bucurie bugetul tău de publicitate, important e ca tu să faci acest pas în momentul potrivit.

 

 

Există milioane de vânzători care rulează și PPC. Alătură-te grupurilor comunității de vânzători Amazon și pune întrebări pe forumuri, află tot ce trebuie să știi despre PPC în timp ce-ți construiești afacerea. Odată ce afacerea ta funcționează fără probleme și este pregătită pentru vânzarea cu amănuntul, atunci creează-ți strategia PPC și implementeaz-o. Făcând acest lucru, vei economisi timp, energie și mulți bani la final.

 

Am să închei cu un citat care îmi place foarte nult și care sper că îți va răspunde la anumite întrebări:

“Multor oameni le este frică pentru că le lipseşte informaţia. Ei sunt în starea de adult contaminat, deoarece frica se scurge de la copil la adult. De aceea, o întrebare puternică pentru cineva care este înfricoşat este: Ce ai nevoie să ştii?” – Anne de Graaf

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021