Ce fel de amazonian ești tu, dacă nu ai un calendar al evenimentelor?

Am început cu umor un subiect extrem de serios, care se referă la cum să profiți de evenimentele Amazon sau Amazon Shopping Events. Vorbesc mereu de strategie și de cât de mult contează modul în care te documentezi.

Detaliile fac diferența, cum altfel crezi că ajung oamenii să aibă succes? Crezi că s-au născut genii și fac calcule imposibile, nu! Pur și simplu sunt serioși și cunosc foarte bine ceea ce fac.
Pe parcursul anului calendaristic, Amazon derulează o serie de evenimente speciale pentru cumpărături, care includ oferte pe care le promovează cu extra merchandising, cum ar fi campanii de e-mail și alte eforturi de marketing.
E, în astfel de circumstanțe e bine să scoți și mai mult la lumină brand-ul tău.
Între traficul crescut de site pe care aceste evenimente îl aduc adesea și suportul suplimentar de merchandising pe care Amazon îl oferă, acestea sunt oportunități esențiale pentru a vedea un spike al vânzărilor, care poate continua să-ți influențeze pozitiv vânzările chiar și după ce evenimentul termină difuzarea.

 

 

Notează-ți evenimentele Amazon și vezi, în funcție de sezon, ce se potrivește să vinzi. În cadrul Seller Central, Amazon listează un calendar pentru evenimente de cumpărături pe care îl poți folosi în scopuri de planificare.
După cum am discutat există o Sfântă Treime a evenimentelor de care e bine să ții cont: Prime Day, Black Friday și Cyber Monday.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Ca hint, ca mod inteligent de abordare, poți folosi Smart Inventory Planning.
În aceste perioade de vârf poți crește bugetul și ofertele sponsorizate ale porduselor. Bineînțeles după ce ai evaluat foarte bine situația și ai hotărât că acesta este momentul propice să faci acest lucru. Pune în balanță și vezi dacaă există echilibru sau unul dintre talere e mult înclinat.
Profită, de asemenea de creșterea vânzărilor și influențează-ți recenziile pozitive la produsele tale. Trebuie să fii mereu în cursă, să încerci să câștigi teren, să demonstrezi tot timpul că poți mai mult. Fii atent și la concurență, asta te va ajuta foarte mult, dacă înțelegi modul cum competitorul joacă, poți să îți consolidezi propriul set de reguli. E un joc de șah în care nu vă dați niciodată mat. Respectul e pe primul loc, dar asta nu înseamnă că nu vrei să îi depășești prin ceea ce faci, pe cei care merg umăr la umăr cu tine.

 

 

Dacă nu ai făcut deja primul pas, te rog să îl faci. Din timp, schițează în câteva linii un plan de bătaie pe care apoi doar să-l adaptezi în funcție de schimbările apărute în ultimul moment. Dintre cele trei mari evenimente (Prime Day, Black Friday, Cyber Monday), trebuie să fie cel puțin unul cu care să ieși în evidență, iar cu celelalte, să crești suficient cât să fii mulțumit de modul în care ai gândit din timp toată povestea.

Multe lucruri nu am să îți mai spun, sper că te-am convins și că în fiecare an are să îți intre în reflex, imediat după ce te săruți sub vâsc, să te gândești la calendarul evenimentelor Amazon.

Finalul îi aparține lui Jack London: Viața nu înseamnă să ai în mână cărți bune, ci, uneori, înseamnă a juca bine având în mână cărți slabe.

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019