Știi că se spune de multe ori, metaforic, faptul că ambalajul nu contează.

Din punct de vedere al afacerii Amazon, lucrurile nu intră în această categorie, AMBALAJUL chiar contează.

Nu trebuie să privești conceptul de ambalare ca pe ceva superficial, doar pentru că e mai important ce e înăuntru. Nu, începi să construiești valoarea produsului de la primul detaliu, de la ce sare prima dată în ochi.

E vorba de cum începi povestea, cum vizual reușești să îmbini elementele necesare pentru a atrage cumpărătorii și a-i mulțumi de la prima interacțiune.
Brand-ul tău va crește și vei vedea cum asocierea calității produsului cu ambalajul îți va aduce profit. Cu toții suntem de acord că dacă dai un ban în plus, primești în schimb ceva superior calitativ. Atenție! Nu te concentra mai mult pe ambalaj, să nu cazi în cealaltă extremă, așa cum mereu menționez, important e echilibrul.

 

 

De asemenea, poți ca strategie de marketing să treci URL-ul pe ambalaj, astfel, pe site-ul propriu vei avea mai mulți vizitatori, ceea ce ajută la capitolul fidelizare de lungă durată.
Ambalajul potrivit îl poți alege în funcție de publicul țintă, în mod normal ar trebui să știi destul de multe despre cumpărătorul tău ideal, să știi ce l-ar face să nu-și schimbe părerea despre brand-ul tău, bineînțeles, fiind conștient că trebuie să te încadrezi în buget.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

În funcție de audiență și de genul produsului pe care îl vei livra, de standardele Amazon, poți folosi variantele de grafică existente.
Pentru a avea un ambalaj de calitate și de succes ai nevoie de:
-caracteristicile produsului
-codul FNSKU
-țara de origine
-numele brand-ului cu tot cu motto

Pe lângă aceste aspecte te sfătuiesc să adaugi:
-website, mail, adrese social media, telefon
-denumirea firmei
-beneficiile produsului
-instrucțiunile de folosire ale produsului
-dacă ambalajul poate fi reciclat plus alte certificări

 

Am să merg și mai departe cu promovarea brand-ului tău, dându-ți ca hint “insert-urile”. Adaugă un flyer cu un mesaj care să atragă vizitatori pe site, iar dacă reușești să vii și cu un cadou mic pentru ei, vei avea foarte multe beneficii.
După cum observi, fiecare piesă din puzzle se îmbină perfect. E nevoie să construiești o poveste în jurul produsului, pentru ca eventualii clienți să fie atrași. În funcție de preocuparea ta către a livra un produs de calitate, într-un ambalaj de calitate, vei primi și feedback. Energia pe care o depui se va simți încă de la primirea coletului și se va întoarce către tine cu aceeași intensitate.
Crede în ideile tale și ieși din rândul celor mulți care gândesc liniar.

 

Originalitatea este iar, unul dintre cele mai mai importante aspecte, pentru că se va vedea amprenta ta și te vei detașa de cei care au impresia că „ambalajul nu contează, contează doar ce e în interior”. Filosofia asta care își are rădăcinile în anumite religii, merge în cu totul alt context, nu se aplică când vine vorba de lumea vânzărilor.
La final, vă las să vă gândiți la următorul citat:
„Afacerea este întotdeauna o luptă. Întotdeauna există obstacole și competitori. Nu există niciodată un drum deschis, cu excepția celui care merge către eșec. Orice mare reușită a fost obținută prin luptă. Orice învingător are cicatrici, cei care reușesc sunt puținii oameni care dețin ambiția și voința să se dezvolte.” – Herbert N. Casso

 

Succes!
Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019