Dacă vinzi pe Amazon trebuie să fi auzit de Buy Box.

Amazon vinde sute de milioane de produse pe piața lor și fiecare dintre ele este identificabil cu un ASIN unic. La rândul său, fiecare ASIN are propria sa pagină de detalii pe Amazon unde un vânzător (sau mai mulți vânzători) oferă o listă pentru acel produs.

Este suficient să faci o excursie la supermarket și să te uiți prin culoarul de cereale. Dacă ești ca mine, numărul mare de alegeri este adesea suficient pentru a mă face să fug fără să iau nimic.

Aceasta este exact preocuparea Amazonului.

Amazon este hotărât să facă procesul de plată cât mai ușor posibil pentru cumpărător. Acest lucru se va realiza prin reducerea numărului de decizii pe care trebuie să le ia un cumpărător. Acolo intră Buy Box, cunoscut uneori pe Amazon ca “Ofertă Recomandată” (Featured Offer), ca instrument de eficientizare a procesului de cumpărare.

 

 

Nu există o limită a numărului de vânzători care pot utiliza platforma Amazon. Din această cauză, există uneori o mare concurență între vânzătorii care caută succes pe același articol.

Amazon Buy Box ajută la rezolvarea problemei, arătând în mod clar cumpărătorilor ceea ce Amazon consideră a fi cea mai bună „ofertă”.

Peste 90% din achizițiile de pe Amazon încep printr-un clic pe Buy Box.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

Ce este exact Amazon Buy Box?

Amazon Buy Box (sau “Oferta Recomandată”) se referă la caseta albă din partea dreaptă a paginii de detalii a produsului Amazon. Acolo clienții Amazon pot adăuga rapid și ușor articole pentru cumpărare în coșul lor.

Atunci când un vânzător listează produsele eligibile pe Amazon, toți clienții care navighează pe site își pot găsi produsele (și le pot cumpăra), atâta timp cât articolele pot fi expediate la adresa de expediere a clientului.

 

 

Clienții pot adăuga produse în coșurile de cumpărături folosind una dintre următoarele trei metode:

Folosind butonul “Adăugare în Coș” (Add to Cart button) –Buy Box.

 

Răsfoind ofertele din caseta “Alți vânzători” (Other Sellers) de pe Amazon. Clienții pot apoi să facă clic pe „Adăugare în Coș” lângă oferta pe care clientul dorește să o cumpere.

 

Dând click pe linkul „Nou și Folosit”( New and Used) și răsfoind toate ofertele pentru un articol. Clienții pot face clic apoi pe „Adăugați în Coș” lângă vânzătorul de la care clientul dorește să cumpere produsul.

 

Amazon spune că selectează „Oferta Recomandată” (Buy Box) din grupul de oferte eligibile pe baza „printre altele, preț, disponibilitate și adresa de expediere a clientului”.

Un vânzător de mărci private cumpără (sau a confecționat) un produs de la un producător, apoi îl etichetează și îl comercializează folosind propria marcă. Odată ce acest lucru se întâmplă, în teorie, tu ești singurul care vinde acel produs. De asta ar trebui să ai Amazon’s Buy Box pentru propriul tău  produs. Dacă nu, ar trebui îți pui mai multe semne de întrebare.

Nu uita, pentru a fi eligibil pentru Buy Box, trebuie să ai un cont de vânzare profesional.

 

Cuvintele de final îi aparțin lui Theodore Roosevelt:  “Fără îndoială că premiul suprem pe care-l oferă viața este șansa de a lucra din greu la ceva care merita din plin efortul tău”.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020