Amazon Best Sellers – Cautare Produs

Accesam link-ul “Amazon Best Sellers”. Selectam o categorie care ne interesează, sa spunem “sports and outdoors”, o subcategorie “sports and fitness”. Vedem ca BSR-urile încă sunt foarte mici, Adică foarte competitive. Alegem încă o subcategorie “hiking and fishing”. Ne uitam la BSR-uri, încă sunt foarte mici. Alegem o subcategorie, “archery”, aici BSR-urile sunt peste 800.

Puteți folosi orice aplicație, fac cam același lucru toate. Jungle Scout, AMZ Scout și asa mai departe.

În aplicație dam “extract next page” de cinci ori pana când extragem toate cele 100 de produse din aceasta categorie. După care le filtram, după preț intre $19-50, reviewuri maxim 100, iar BSR de la 800 in sus. Am rămas cu 24 de produse. Hai sa vedem despre ce e vorba.

Săgeți din carbon, 30 de reviewuri, Se vinde cu $30, 5000 BSR. Hai sa vedem despre ce e vorba. Săgeți de carbon, 30 de inch, 12 bucăți. Hai sa vedem care este nişa. Cautam in toate departamentele ca sa nu pierdem ceva. Carbon, arrows.

Am intrat în nişă, rulăm din nou Jungle Scout. Avem pe prima poziție, $30, BSR 5000 , cu 230 de reviewuri. A doua poziție, $30, 7000 BSR, cu 38 de reviewuri. Vinde 400 de bucăți, aproape, cu 38 de reviewuri. 30 de reviewuri, vinde 500 de bucati cu 30 de reviuri, cu 30 de dolari.

Nimeni, observați ca nu are mai mult de 300 de reviewuri. Unul cu 230, unul cu 226. Cei mai multi pana într-o suta de reviewuri.

Aceasta e prima pagina deci cu siguranta am putea sa targetam direct locul 3-4 în 2-3 saptamani după lansare.

Asa arata o nişă potrivita. Pentru orice nelămurire sau daca aveți o intrebare îmi puteți scrie pe adrian@amzacademy.ro .