Amazon Storefront este un nou mod îmbunătățit de a vinde produsele tale pe Amazon.

Oferă vânzătorilor înregistrați o oportunitate de a-și prezenta frumos toate produsele. De asemenea, îi ajută pe cumpărătorii Amazon să afle mai multe despre povestea mărcii tale și să descopere portofoliul complet de produse.

Iată câteva alte beneficii importante:

 

✅ Ajuți la îmbunătățirea ratelor de conversie

 

✅ Crești vânzările de produse și valoarea medie a coșului

 

✅ Costuri PPC mai mici

 

✅ Generezi o fidelitate mai mare a clienților și repeți achizițiile

 

✅ Oferi clienților tăi o experiență generală de cumpărături mai bună

 

Ce este Amazon Storefront, în definitiv?

Este o platformă pentru companiile înregistrate pentru a afișa, organiza și vinde toate produsele într-o singură locație. Este un magazin virtual, în care îți vei prezenta toate produsele în mod ordonat pe „rafturi virtuale”.

Cu peste 2,5 milioane de companii care vând pe Amazon, este foarte important să găsești modalități de a te distinge de concurență și de a-ți face marca ta memorabilă! Adăugarea unui magazin Amazon atractiv pentru brand-ul tău a devenit esențială, dacă dorești să fii un amazonian de succes.

 

 

Înainte de a putea crea o vitrină Amazon trebuie să te înscrii în Amazon Brand Registry 2.0. Obținerea registrului mărcilor deblochează o suită de instrumente gratuite concepute pentru a te ajuta să-ți construiești, să-ți promovezi și să-ți protejezi brand-ul.

 

Pentru a aplica pentru Brand Registry, vei avea nevoie de o marcă înregistrată. Este recomandat să folosești sellertrademarks.com.

 

După aceea, vei fi gata să parcurgi următorii pași:

 

✅ Conectează-te la contul Amazon Seller Central sau Amazon Vendor Central

 

✅ Furnizează numele mărcii tale (trebuie să corespundă mărcii comerciale înregistrate)

 

✅ Enumeră categoriile de produse care se aplică mărcii tale.

 

✅ Enumeră țările care produc și distribuie produsele mărcii tale

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Amazon va revizui apoi cererea. Vor contacta persoana asociată cu marca înregistrată și vor pune întrebări suplimentare pentru a vedea dacă compania ta îndeplinește cerințele Amazon Brand Registry 2.0. Aprobarea va dura destul de puțin. Aceasta variază de la 24 de ore la peste o lună, înainte de a fi gata să-ți creezi magazinul Amazon.

 

Când Amazon a aprobat cererea, vei primi un cod de verificare pe care îl poți utiliza pentru a te înscrie în program.

 

Configurarea magazinului Amazon

 

✅ Conectează-te la contul tău Amazon Seller Central sau Amazon Vendor Central

 

✅ Click pe  “Storefront” din bara de navigare principală

 

✅ Selectează “Create Store” pe pagina următoare

 

✅ Alege numele mărcii tale din caseta pop-up

 

Click pe “Create Store”

 

 

Dacă întâmpini probleme la găsirea numelui brand-ului tău  în caseta pop-up, asigură-te că ai parcurs pasul 1 cu Amazon Brand Registry 2.0. Numai mărcile aprobate vor apărea în timpul acestui pas de urmat.

Apoi ți se va solicita să adaugi numele de marcă și sigla.

Brand-ul tău trebuie să fie ușor de recunoscut, de aceea ai nevoie de un logo cu cel puțin 400 x 400 pixeli. Logourile sunt o parte importantă a branding-ului, așa că nu trece peste acest pas!

Revenim și la ce spuneam mai devreme, povestea ta să fie cât mai atractivă și, să nu uiți de textele succinte și bine scrise, de calitatea imaginilor, câteva videoclipuri de prezentare și multă pasiune.

Crearea unui Amazon Storefront devine și mai important pentru a concura pe Amazon. Este o modalitate excelentă de a îți face compania mai puternică și de a crea o conexiune mai bună cu clienții tăi. În plus, este gratuit, ușor și eficient pentru a-ți oferi avantajul de care ai nevoie.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021