Orice mare eveniment are impact asupra vânzărilor online și Jocurile Olimpice se încadrează perfect în peisaj.

Datele Jungle Scout relevă că vânzările online cu amănuntul de produse care utilizează cuvântul cheie „Jocurile Olimpice 2021” pe Amazon au crescut cu 202.684% din aprilie 2021 și vor continua să crească în perioada următoare.

Până în prezent, cele mai mari creșteri ale veniturilor și volumului de căutare pentru produsele legate de Jocurile Olimpice de pe piața Amazon din SUA au fost pentru decorurile olimpice, îmbrăcămintea echipei SUA și merch pentru sportivii olimpici, precum Simone Biles și Megan Rapinoe. În Japonia, de asemenea, articolele legate de J.O. au crescut cu 698%.

 

În următoarele două săptămâni, vânzările Amazon de echipamente sportive și de exerciții ar putea crește, pe măsură ce consumatorii se conectează la Jocurile de vară, mai ales dacă reprezentanții țărilor lor vor cuceri o medalie.

 

 

Cum afectează Jocurile Olimpice volumul de căutare a produselor pe Amazon

Căutările de cuvinte cheie pentru produsele legate de Jocurile Olimpice de pe Amazon au avut un parcurs ascendent în săptămânile premergătoare Jocurilor Olimpice de la Tokyo din această vară.

 

 

Cumpărătorii Amazon au căutat produse legate de sportivi de top și evenimente sportive. Chiar și articolele legate de campionii olimpici din trecut, cum ar fi înotătorul decorat Michael Phelps și echipa de baschet masculin din 1992 din SUA, „Dream Team”, au înregistrat o creștere recentă a vânzărilor pe Amazon.

 

Mai jos sunt câteva dintre cele mai importante căutări de cuvinte cheie pe Amazon în ultimele 30 de zile:

 

Îmbrăcăminte olimpică a echipei SUA: în creștere cu 2.681%

Îmbrăcăminte olimpică din SUA: în creștere cu 884%

Decorațiuni olimpice: în creștere cu 436%

Decorațiuni de petrecere la olimpiadă: în creștere cu 355%

Rezervele olimpice pentru petreceri: în creștere cu 324%

Tricouri Team USA: în creștere cu 365%

Decorațiunile inelelor olimpice: în creștere cu 363%

Jocurile Olimpice: în creștere cu 326%

Tricou Tokyo Olympics 2021: în creștere cu 271%

Steag olimpic: în creștere cu 165%

Torță olimpică: în creștere cu 99%

Medalii olimpice: în creștere cu 92%

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

În ultima lună, pe măsură ce fanii s-au familiarizat cu începerea Jocurilor Olimpice, au crescut și căutările de cuvinte cheie pentru sportivi vedetă și evenimente foarte mediatizate.

 

 

Între 1 martie 2021 și 25 iulie 2021, veniturile pentru listele de produse Amazon care utilizează cuvântul cheie „Jocurile Olimpice 2021” au crescut cu 202, 684% față de aceeași perioadă a anului trecut. Această nișă de vânzătorii terți a vândut 6.880 de unități – o creștere de 229.233% de la un an la altul.

 

Nișa de la Jocurile Olimpice din 2021 a fost la cel mai aglomerat punct înainte de prima zi a Jocurilor Olimpice de la Tokyo. A înregistrat cele mai mari vânzări săptămânale în perioada 12-18 iulie 2021, iar ziua cu cea mai mare încasare a avut loc pe 12 iulie. Până în săptămâna ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice (19-25 iulie), vânzările de produse „Jocurile Olimpice 2021” au scăzut cu 19% .

 

 

Tricouri olimpice

Tricourile cele mai vândute ale Jocurilor Olimpice includ cele care poartă sigla neoficială „Tokyo 2021”.

 

Replici ale torței olimpice

Torțele olimpice au fost un alt bestseller în acest an. Veniturile produselor ce sunt găsite atunci când se folosește cuvântul cheie „torță olimpică” au crescut cu 924%, cu o creștere de 430% a unităților vândute din martie până în iulie 2021.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Decor olimpic

Datorită restricțiilor COVID, este probabil ca mai mulți americani să urmărească olimpiadele de acasă decât la baruri și alte locuri publice comparativ cu anii trecuți. Vânzările Amazon pentru decorurile olimpice au crescut foarte mult în această perioadă.

 

 

Jocurile Olimpice de la Tokyo ar putea alimenta vânzările Amazon de echipamente sportive și de exerciții

Potrivit celui mai recent Raport al Tendințelor Consumatorilor de la Jungle Scout, consumatorii și-au acordat prioritate sănătății fizice și bunăstării pe tot parcursul pandemiei COVID-19. Peste o treime (35%) spun că au făcut exerciții acasă mai des în ultimele 12 luni, iar 28% intenționează să-și continue antrenamentele la domiciliu.

 

Antrenamentele la domiciliu au luat forme diferite, de la alergare sau baschet, până la drumeții. Interesul consumatorilor de a rămâne activi în timpul blocajelor a alimentat o creștere a achizițiilor de echipamente de exercițiu în 2020, ceea ce a condus la probleme de aprovizionare și o piață agitată de revânzare: 13% dintre consumatori au avut dificultăți în găsirea echipamentelor de exerciții în timpul COVID, iar 20% au cumpărat sau vândut pre-produse de fitness deținute online în ultimul an.

 

Prietene, dacă ai început afacerea sau vrei să o începi și să vinzi articole sportive, această perioadă, gestionată cum trebuie, îți poate aduce un profit foarte bun.

 

Succes!