Cine are sau a avut un câine sau o pisică înțelege câtă deschidere sufletească există între oameni și necuvântători
De aceea, întotdeauna familia va inlcude și un patruped.
Revenind la Amazon, consumabilele pentru animalele de companie sunt o afacere importană – și în creștere – pentru mărcile care vând pe această platformă, deoarece o pondere tot mai mare de consumatori aduc un animal de companie în viața lor (și bine fac!). De fapt, 18% dintre americani au adoptat un nou animal de companie în timpul pandemiei, inclusiv 24% dintre proprietarii existenți de animale de companie. Deși statistica este furnizată pentru partea Americii, e clar că se aplică inclusiv în Europa.
Optsprezece la sută dintre consumatori cumpără mai multe consumabile pentru animale de companie în comparație cu trimestrul trecut, conform raportului Jungle Scout T1 2022 privind tendințele consumatorilor. Pentru a cumpăra produse legate de animalele de companie, 15% dintre consumatori fac cumpărături prin Amazon.
Tendințe de cuvinte cheie pentru animale de companie
Câinii trebuie să fie mai activi, deoarece căutările de „paturi pentru câini” au scăzut cu 7% în ultima lună. Cu toate acestea, animalele de companie așteaptă cu nerăbdare ora cinei: căutările de „hrană uscată pentru câini” au crescut cu 19%, iar căutările de hrană uscată pentru pisici au crescut cu 2%.
Îngrijirea câinilor și a pisicilor a fost cea mai importantă pentru consumatori, deoarece căutările pentru „șampon pentru câini” au crescut cu 6%, în timp ce cererile pentru „șampon pentru pisici” au crescut cu 5%.
Câini și Pisici
Părinții de animale de companie cumpără o gamă largă de produse pentru îngrijirea, hrănirea și distracția câinilor și pisicilor lor.
Mâncare pentru animalele de companie
Consumatorii apelează la Amazon pentru a îmbunătăți sănătatea sau dresajul animalului lor de companie. În primul trimestru al anului 2022, plăcerile pentru câini au generat venituri sub 148 de milioane de dolari, iar cele pentru pisici au generat peste 30 de milioane de dolari. În timp ce veniturile pentru mâncăruri pentru câini au depășit cu mult veniturile pentru mâncăruri pentru pisici, vânzările de mâncăruri pentru pisici au crescut cu 13% față de T4 2021, în timp ce vânzările de mâncăruri pentru câini au scăzut cu 7%.

Pentru o hrană substanțială, consumatorii au apelat la Amazon pentru a oferi mese pentru pisicile și câinii lor. Hrana uscată pentru câini a generat puțin sub 250 de milioane de dolari în venituri, în timp ce mâncarea uscată pentru pisici a adus puțin peste 72 de milioane de dolari. În timp ce vânzările de hrană uscată pentru câini au depășit hrana uscată pentru pisici, veniturile pentru hrana uscată pentru câini au crescut cu 12% între T4 2021 și T1 2022, iar veniturile pentru hrana uscată pentru pisici au crescut cu 10%.
Jucării și distracție
Părinții de animale de companie au făcut cumpărături pe Amazon pentru a-și distra pisicile și câinii. Jucăriile pentru câini au generat venituri de aproape 48 de milioane de dolari, depășind veniturile de aproximativ 26 de milioane de dolari ale jucăriilor pentru pisici. Părinții de animale de companie ar putea să fi făcut aprovizionarea cu jucării pentru animale de companie în trimestrele precedente, deoarece veniturile pentru jucăriile pentru câini au scăzut cu 33% față de T4 2021, în timp ce veniturile pentru jucăriile pentru pisici au scăzut cu 31%.
Lesele sunt indispensabile
Lesele pentru câini au generat venituri de peste 8 milioane USD în timpul trimestrului, în timp ce lesele pentru pisici au generat puțin sub 2 milioane USD. Veniturile pentru lesele pentru câini au crescut cu 11% față de trimestrul precedent, în timp ce veniturile pentru lesele pentru pisici au crescut cu 517%.
Odihnă & Relaxare
Câinii și pisicile au, de asemenea, nevoie de un loc unde să se relaxeze, iar consumatorii au apelat la Amazon pentru a cumpăra un loc unde animalele lor de companie să se relaxeze. Paturile pentru câini au generat puțin sub 45 de milioane de dolari în venituri, ceea ce a fost cu mult peste aproximativ 2,5 milioane de dolari pentru paturile în care torc pisicile.
Îngrijirea animalelor de companie
Șamponul pentru câini a generat puțin peste 15 milioane de dolari în venituri, în timp ce șamponul pentru pisici a generat doar puțin peste 1 milion de dolari în venituri. Cu toate acestea, veniturile din șamponul pentru pisici au crescut cu 2% față de trimestru, în timp ce veniturile din șamponul pentru câini au scăzut cu 22%.
După cum vezi, cifrele fluctuează, dar nu sunt diferențe mari, iar această nișă poate fi, cu siguranță, una productivă, deoarece se vede o tendință a oamenilor de a-și căuta prieteni necuvântători.
Succes!


