Timpul trece foarte repede și ca amazonian trebuie să fii proactiv, de asta subiectul va fi despre articolele legate de școală.

Din păcate, măștile pentru copii vor fi incluse aici, pentru că lumea încă nu știe cum vor sta lucrurile din cauza COVID-19.

Pe măsură ce cumpărăturile online cresc în popularitate, în general se așteaptă ca volumul vânzărilor și veniturile să crească pentru majoritatea produselor, de la an la an. Acest lucru este valabil mai ales pentru anotimpurile populare de cumpărare, cum ar fi perioada începerii cursurilor. Economiile, combinate cu opțiuni de livrare convenabile, fac din cumpărăturile online o variantă mai sigură și mai la îndemână, comparativ cu cele din magazin.

 

Clienții sunt în continuare în căutare de produse Back-to-School pe Amazon

Așa cum era de așteptat, căutările de cuvinte cheie pentru rechizite și îmbrăcăminte pentru copii au crescut în luna iulie.

 

Iată o mostră a tipurilor de produse pe care consumatorii le caută pe Amazon:

 

Înapoi la școală: cu 739% din iunie 2021

Rechizite: 217%

Înapoi la rechizite: până la 1006%

Prima zi a consiliului școlar: în creștere cu 298%

 

Înapoi la hainele școlare: până cu 496%

Rucsacuri pentru școală: până 2512%

Cămașă înapoi la școală: cu 380%

 

Haine pentru fete: cu 42%

Haine pentru băieți: cu 42%

Măști de față pentru copii: cu 204%

(ce vedeți sunt datele din SUA)

 

 

Unele categorii de materiale școlare au scăzut în ceea ce privește veniturile și vânzările de unități

În comparație cu datele privind vânzările de anul trecut, veniturile din anumite categorii de aprovizionare școlară pe Amazon sunt mai mici, deoarece consumatorii americani și nu numai, nu sunt siguri de evoluția pandemiei.

 

Materiale pentru grădinițe

Consumabile pentru învățarea numerelor și a alfabetului, precum și alte jocuri și puzzle-uri tactile pentru copii. Comparativ cu 2020, veniturile pentru această categorie au crescut cu 13%, iar vânzările unitare au crescut cu 11%.

Produsul cu cele mai bune performanțe din această categorie este un șevalet de artă pentru copii. În ultima lună, a vândut 2.592 de unități, cu aproape 4.000 mai puține decât în ​​iulie 2020.

 

Cutii de prânz

Anul acesta, veniturile din categoriile pentru pungile de prânz pentru copii au crescut cu 72%, iar vânzările unitare au crescut cu 93% în iunie-iulie 2021 față de aceeași perioadă din 2020.

 

Categorii cu creștere negativă

 

Datele Jungle Scout indică o creștere negativă de la an la an a veniturilor și a vânzărilor de unități în unele nișe surprinzătoare. O atenție importantă la această analiză este că, în timp ce categorii întregi de rechizite școlare par să fie în declin în acest an, mărcile și produsele de top din fiecare dintre acestea prezintă, în general, venituri pozitive de la an la an.

 

Decorațiuni de clasă

Produsele pe care profesorii le folosesc de obicei pentru a-și face sălile de clasă mai festive nu se vând la fel de bine în acest an comparativ cu 2020 – veniturile au scăzut cu 33%.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Diagramele și afișele educaționale

Deși cel mai bine vândut produs din această categorie înregistrează o creștere de 62% a veniturilor de anul trecut, graficele și afișele educaționale au, în general, o scădere de 7% a veniturilor în această vară, comparativ cu anul trecut. Acest lucru s-ar putea datora unei scăderi de 1% a prețului unitar mediu în această categorie, întrucât vânzările unitare au crescut de fapt cu 1% anul acesta.

 

Rucsacuri

Mai puțini părinți și tutori cumpără rucsacuri noi pentru copiii lor de vârstă școlară anul acesta – veniturile și vânzările unitare sunt ambele în scădere cu 43%. Cu toate acestea, produsul cel mai vândut din categorie, un rucsac compatibil cu laptopul, are un venit cu 16% mai mare.

 

Creioanele și caietele oscilează ca procente, dar mereu vor fi produse esențiale.

 

Laptopuri

Având în vedere că mulți au învățat o perioadă îndelungată de la distanță anul trecut, laptopurile vând cu 73% mai puțin în acest an(mulți au investit în laptopuri anul trecut). Cu toate acestea, veniturile pentru această categorie depășesc încă 300 de milioane de dolari pe Amazon, un laptop de jocuri de top din categorie câștigând cu 37% mai multe venituri în acest an.

 

 

Dezinfectant pentru maini

Odată cu redeschiderea școlilor pentru cursuri, v-ați putea aștepta ca vânzările de dezinfectant pentru mâini să crească. Veniturile pentru această categorie au scăzut cu 91%, produsul de top mutând acum cu 77% mai puțin inventar comparativ cu 2020.

 

Cheltuielile fluctuante ale consumatorilor din acest an pentru rechizite școlare reflectă starea educației și îngrijirii copiilor la mai mult de un an de la pandemie.

 

Un alt motiv pentru care vânzările în anumite categorii au scăzut ar putea fi adoptarea accelerată a învățării asistate de tehnologie din ultimul an. Luați laptopurile, de exemplu: în timp ce școlile și-au închis ușile în favoarea cursurilor Zoom în primele zile ale COVID, familiile care își permiteau computere noi s-au grăbit să le cumpere. Laptopurile sunt scumpe și se așteaptă să dureze cel puțin câțiva ani, astfel încât ritmul încetinit al vânzărilor de laptopuri pe Amazon în această vară nu este surprinzător. Și cu atât de mulți elevi care folosesc dispozitive digitale pentru școală, rezultă că, de exemplu, creioanele și caietele au scăzut în popularitate.

 

Pe măsură ce școlile continuă să se lupte cu COVID-19, ar putea exista creșteri în ceea ce privește materialele de învățare la distanță. Pe de altă parte, pe măsură ce mai mulți oameni se vaccinează, părinții ar putea fi mai dispuși să cheltuiască bani pentru a-și trimite copiii înapoi în sălile de curs.

 

E bine să privești cu optimism, cred că perioada cea mai grea a trecut, lumea se vaccinează, e doar o chestie de orientare, dacă ți-ai ales această nișă pentru a face profit.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021