Deși nu a fost încă anunțată o dată oficială pentru 2021, datele limită ale inventarului Prime Day FBA pentru SUA sunt prevăzute pentru sfârșitul lunii mai.

Aceasta este cu aproximativ o lună mai devreme decât de obicei, indicând probabilitatea unui Prime Day în iunie, schimbat față de data obișnuită din iulie.

Un eveniment Q2 Prime Day ar putea însemna schimbări mari atât pentru consumatori, cât și pentru întreprinderi.

În ultimul an, consumatorii americani și nu numai, și-au redus cheltuielile generale și s-au orientat în mare parte către cumpărăturile online. Amazon a rămas cea mai importantă destinație de cumpărături din SUA pe tot parcursul pandemiei COVID-19, conducând giganți precum Walmart și Target, și piloni de comerț electronic precum eBay și Etsy.

 

Acest lucru a fost cu adevărat îndeplinit în octombrie 2020, când Prime Day a avut loc în sfârșit după luni de întârzieri legate de COVID-19. Ceea ce este diferit acum este că, în timp ce cumpărătorii sunt chiar mai conștiincioși în ceea ce privește cheltuielile lor decât erau mai devreme în timpul pandemiei, ei sunt în cele din urmă mai aproape de un public majoritar vaccinat și de toate oportunitățile de a face cumpărături și de a socializa, care vin odată cu acesta.

 

 

Amazon este destinația de top pentru căutările de produse online

În ultimul an, Amazon înlocuiește Google ca destinație de top pentru căutările de produse de larg consum. Acum, Amazon a mărit decalajul: în cel mai recent sondaj realizat de peste 1.000 de consumatori americani, 74% spun că au căutat produse pe Amazon, în timp ce 49% încep pe motoarele de căutare precum Google și Bing.

 

Mai mult decât atât, perspectivele consumatorilor de pe Amazon sunt destul de favorabile, o mare parte din cumpărătorii americani s-au angajat deja să participe la Prime Day.

 

74% dintre consumatorii americani și-au crescut sau și-au menținut cheltuielile pentru Amazon în al doilea trimestru al anului 2021

62% au reușit să găsească articole pe Amazon pe care nu le-au putut găsi în altă parte în timpul pandemiei

42% intenționează să cumpere în Prime Day 2021, iar alți 32% spun că ar putea participa.

 

Consumatorii sunt mai serioși în ceea ce privește economisirea banilor

Mulți au experimentat o presiune financiară semnificativă în ultimul an și și-au schimbat obiceiurile de cheltuieli pentru a se adapta la fluctuațiile veniturilor, pierderea locurilor de muncă și la incertitudinea economică cauzată de COVID-19. Acest lucru ar putea face ca ofertele Prime Day să fie și mai atractive decât au fost în trecut.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

75% dintre consumatorii americani caută modalități de a economisi bani cu cupoane, oferte și promoții

68% caută produsul cu cel mai mic preț atunci când fac cumpărături online

40% economisesc mai mult decât o făceau înainte de COVID-19

 

Consumatorii vor să își reia viața pre-pandemică

Oamenii au fost cooptați de peste un an din cauza blocării, a mandatului de mască și a măsurilor de distanțare socială. Acum, lansarea vaccinului COVID-19 este în plină desfășurare în SUA și în lume, iar consumatorii abia așteaptă să-și reia activitățile pre-pandemice.

 

 

Începând cu aprilie 2021, un număr mare de consumatori se simt deja confortabil să participe la evenimente și activități în spații închise, iar marea majoritate declară că vor fi gata să o facă până în septembrie.

 

Ar putea exista un nou Prime Day pentru a da startul sezonului de cumpărături

Amazon ar putea decide să organizeze din nou propriul său eveniment de facto, de cumpărături, organizând două evenimente Prime Day în acest an: unul în Q2 și celălalt în Q4. Nu este o idee proastă, considerând că aproximativ o treime din consumatori preferă să-și înceapă cumpărăturile de vacanță în octombrie.

 

Prieteni, partea bună e că lumea conștientizează că putem lupta cu virusul și astfel,  sperăm cu toții ca, în scurt timp, să ne bucurăm de normalitate.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021