Nu este un secret faptul că oamenilor le place să cumpere lucruri pentru animalele de companie.

Aprovizionarea cu lucruri necesare animalelor de companie reprezintă o nișă enormă și profitabilă în comerțul electronic, industria animalelor de companie (în special din SUA aducând venituri de miliarde de dolari în fiecare an).

Să aruncăm o privire la modul în care cheltuiesc proprietarii de animale de companie în 2021, câteva dintre produsele pentru animale de companie cu cele mai bune performanțe de pe Amazon anul acesta.

Aceste statistici pe care le veți vedea au în prim-plan SUA. V-am tot spus, de acolo pornește totul, acolo e generatorul Amazon.

Animalele de companie sunt populare indiferent de generație și fie că vorbim despre bărbați și femei, părinți și persoane fără copii, precum și cupluri căsătorite și persoane singure.

 

În timp ce oamenii de toate vârstele dețin animale de companie, majoritatea se încadrează aproximativ în generația Millennial: 52% dintre consumatorii americani care cumpără produse pentru animale de companie în 2021 au vârste cuprinse între 25 și 44 de ani. Doar 4% dintre acești consumatori au vârsta de 75 de ani și peste.

 

 

Puțin mai multe femei decât bărbați dețin animale de companie: 55% dintre consumatorii care cumpără produse pentru animale de companie în 2021 se identifică drept femei, în timp ce 45% se identifică ca bărbați.

 

În ceea ce privește statutul de angajare, 65% dintre proprietarii de animale de companie lucrează cu normă întreagă sau cu jumătate de normă. Dintre acești lucrători, 77% pleacă de acasă pentru a lucra, în timp ce 23% lucrează de acasă. Aproximativ 8% sunt șomeri sau în prezent sunt fără job din cauza COVID-19, 16% sunt pensionari, iar restul de 12% sunt studenți, casnici sau nu pot lucra.

 

Pentru proprietarii de animale de companie, animalele de companie fac parte din familie

Când sunt întrebați ce domenii din viața lor sunt cele mai importante, proprietarii de animale de companie clasifică animalele de companie drept a doua cea mai mare preocupare, chiar în spatele familiei. În ceea ce privește ceea ce contează cel mai mult, atunci când sunteți proprietarul unui animal de companie, animalul de companie vine înaintea finanțelor, a prietenilor umani, a carierei și chiar a propriei sănătăți fizice și mentale.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Valoarea rangului Procentul de proprietari de animale de companie care acordă prioritate acestei valori în 2021

1 Familia mea 64%

2 Animalele mele 48%

3 Sănătatea și bunăstarea mea fizică 43%

4 Sănătatea și bunăstarea mea mentală 40%

5 Prietenii mei 38%

6 Finanțele mele 38%

7 Hobby-urile și interesele mele 36%

8 Viața mea amoroasă 28%

9 Cariera mea 28%

10 Spiritualitatea mea 26%

11 Petrecerea timpului în afara 26%

12 Educația mea 18%

13 Politică / angajament civic 18%

14 Călătorii 16%

 

Proprietarii de animale de companie sunt cumpărători online frecvenți – 70% fac cumpărături online cel puțin o dată pe săptămână, iar un sfert cumpără online o dată pe zi sau mai mult. Și în timp ce folosesc și computere, tablete, ​​smartphone-urile pentru a face cumpărături online, 68% dintre proprietarii de animale preferă să cumpere de pe smartphone-urile lor.

 

 

 

În comparație cu consumatorul mediu, proprietarii de animale de companie sunt mai predispuși să folosească alte canale de socializare, precum YouTube, Instagram și TikTok pentru a căuta produse.

 

Unde proprietarii de animale de companie caută produse online Procentul de proprietari de animale de companie

 

Amazon 76%

Motor de căutare (de exemplu, Google, Bing) 50%

Walmart.com 48%

Facebook 40%

YouTube 36%

Instagram 34%

Site-ul altei mărci sau al retailerului 23%

Tik Tok 19%

Altă platformă de socializare 6%

 

Pe social media, animalele de companie înseamnă afaceri

Marketingul, în ceea ce privește animalele de companie pe rețelele de socializare este o industrie imensă, cu animale celebre precum pisici, câini, veverițe, broaște țestoase și dulciuri care implică milioane de adepți pe Instagram și TikTok.

 

Dacă vrei să îți deschizi o afacere și să exploatezi această nișă, poți avea rezultate foarte bune.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021