O să mă întrebi de ce îți vorbesc despre Amazon India.
Consider că fiecare țară poate influența anumite lucruri și poți învăța foarte multe și de la antreprenorii care au sediul în India, de exemplu. Sau poate vrei să vinzi pe Amazon India, să îți deschizi acolo o afacere.
Eu sunt aici să îți arăt evoluția acestei platforme și să te îndrum cum pot.
Amazon a declarat că vânzătorii activi de pe Amazon India variază de la microîntreprinderi la mari corporații și că India are cea mai mare proporție de vânzători de microîntreprinderi comparativ cu alte piețe Amazon din întreaga lume.
De asemenea, India se mândrește cu unii dintre cei mai buni și ușor accesibili producători din lume. În prezent, printre vânzătorii internaționali de Amazon, India este unul dintre cele mai populare locuri de achiziționare a produselor după China.
Câteva lucruri despre care trebuie să știi:
- Amazon India se confruntă cu o creștere extremă
- Vânzătorii din India pot proveni direct de la producătorii indieni
- Vânzătorii din India nu trebuie să concureze cu produsele proprii Amazon, deoarece India nu permite companiilor străine de comerț electronic să își vândă brandurile în India
- Toată Amazon India este alcătuită din vânzători externi (ca tine)
India are al doilea Amazon Marketplace cu cea mai rapidă creștere – după Amazon SUA. În 2016, Amazon India avea aproximativ 100.000 de vânzători. Creșterea a accelerat de atunci, iar în 2020 sunt acum aproape 600.000 de vânzători! Rata de aderare a noilor vânzători continuă să crească pe măsură ce tot mai multe companii indiene își dau seama de oportunitatea potențială pe care o oferă Amazon India.

Aproximativ 95% din afacerile indiene sunt microîntreprinderi. Microîntreprinderile sunt definite ca o afacere cu 5 sau mai puțini angajați (inclusiv proprietarul) și cu active evaluate la mai puțin de 250.000 USD USD pe an.
Amazon este, de asemenea, a doua piață ca mărime din India după Flipkart. Amazon și Flipkart sunt în prezent cele mai de încredere și mai ușor de utilizat piețe de comerț electronic disponibile pentru clienții indieni.
Un avantaj major pe care Amazon îl are față de Flipkart este infrastructura logistică. Prime Shipping este disponibil în majoritatea centrelor urbane și acum începe să ajungă în zonele suburbane și mai rurale, departe de oraș.
Vânzătorii din India pot obține produse direct de la producătorii din India
Mulți vânzători internaționali preferă să obțină producători din India… este unul dintre cele mai populare locuri pentru a face acest lucru după China.
Categoriile cheie de produse din India sunt în mare parte produse realizate din materiale naturale: metal, lemn, bumbac, iută, sticlă și așa mai departe. Produsele artizanale unice în stiluri indigene sunt, de asemenea, un punct forte, cum ar fi stilurile unice de țesături.
De menționat că produsele Amazon pot fi vândute în continuare pe Amazon India, dar numai de către vânzători terți, nu chiar de Amazon în sine, ceea ce oferă vânzătorilor un avantaj major față de alte piețe.
Diversitatea produselor populare demonstrează că există o mulțime de cereri pentru diferite articole pe Amazon India.
Iată că în această zonă asiatică lucrurile stau din ce în ce mai bine și, mai ales dacă ești un vânzător local, poți să te extinzi foarte repede și să obții profit. Să nu uităm că, datorită internetului, suntem conectați unii cu ceilalți și ne putem influența deciziile, un butterfly effect dacă vreți.
Cine știe, poate va exista o carte în care se va povesti istoria Amazon și începuturile din fiecare țară; dacă ar fi așa, povestea Indiei va avea alocat un capitol special.
सफलता!
Succes!


