Oameni buni, Valentine’s Day e o perioadă bună să faci profit.

E o sărbătoare minunată și nu trebuie să fim hateri. Da, putem sărbători și Dragobetele, de fapt, putem sărbători dragostea în fiecare zi, chiar dacă sună ca un mare clișeu ce am spus. Decât ură, tensiuni, neînțelegeri, mai bine pace și iubire. Va fi un articol scurt, cu câteva sfaturi utile.

Cele mai profitabile zile pentru a vinde mărfuri Valentine’s încep în jurul datei de 27 ianuarie și continuă până în apropierea zilei atât de așteptate. În 2021, rata de conversie pentru căutările care includeau cuvântul Valentine’s Day a crescut înainte de nivelul maxim al CPC (cost per clic) pentru aceste căutări. Acel vârf al ratei de conversie înainte de cele mai mari CPC-uri a dus la cel mai scăzut cost de vânzare de publicitate (ACoS).

 

Reversul acestor condiții bune s-a întâmplat imediat după vacanță. CPC-urile au rămas ridicate după ce rata de conversie a scăzut, ceea ce a dus la o creștere a ACoS.

 

Sfat profesionist: se așteaptă ca sumele CPC să crească cu cel puțin 40%, așa că, pentru a surprinde avantajul volumului din această perioadă de vacanță, ia în considerare creșterea sumelor licitate cu cel puțin atât de mult sau activarea unor modificatori puternici de licitare dinamică. Setează-ți un memento din calendar pe 10 februarie pentru a relua licitarea la niveluri mai modeste.

 

CPC-urile pentru căutările de Valentine’s Day sunt cele mai mari între 5 februarie și 13 februarie.

 

Rata de conversie pentru căutările de Valentine atinge vârfuri între 27 ianuarie și 9 februarie.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022

După 9 februarie, ACoS(Advertising Cost of Sale) fluctuează destul de mult înainte de a sări la un nivel mult mai ridicat pe 22 februarie. Deoarece volumul total de afișări pentru căutările de Valentine este mult mai mic până în acest moment, este mai sigur să reduci sumele licitate la nivelurile de referință odată ce vacanța a trecut.

Până pe 16 februarie, afișările pentru căutările de Valentin și-au reluat nivelurile de dinainte de vacanță.

 

Sumele CPC actuale pentru căutările de Valentine sunt puțin mai mari, iar rata lor de conversie este puțin mai mică decât la această perioadă a anului trecut. Acest lucru face ca actualul ACoS pentru căutările de Valentine să fie cu aproximativ 7 puncte mai mare decât anul trecut. Ne așteptăm să vedem repetarea tendinței de anul trecut, cu cel mai scăzut ACoS al sezonului de Valentine’s Day la sfârșitul lunii ianuarie și începutul lunii februarie. Cu toate acestea, valoarea reală a ACoS ar putea să nu scadă la fel de drastic ca anul trecut.

 

 

Urmărind linia de tendință atât pentru CPC, cât și pentru rata de conversie, vei putea evalua unde se îndreaptă piața. Profită de interesul crescând al consumatorilor și apoi protejează-te de cheltuielile ineficiente când sezonul se termină, asigurându-te că ofertele tale reflectă starea actuală a pieței.

 

Se așteaptă ca sumele CPC să crească cu cel puțin 40%, așa că, pentru a surprinde avantajul volumului acestei perioade de vacanță, ia în considerare creșterea sumelor licitate cu cel puțin atât de mult sau activarea unor modificatori puternici de licitare dinamică.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022