Să ne uităm puțin în dex și vedem că:

ADVERTISING s. n. Totalitatea procedeelor prin care un mesaj (un produs, un serviciu, o idee etc.) este promovat către public; publicitate. [Pr.: advertáῐzing] – Din engl. advertising.

Nu puteam să nu vin cu acest ingredient atât de important în bucătăria noastră. Desigur, am tot adus în discuție publicitatea, dar vreau ca acum să intru puțin în profunzime, în măruntaiele domeniului.
Anterior, publicitatea Amazon era cunoscută drept AMS, adică Amazon Marketing Services. Un instrument extrem de util, pentru că permite vânzătorilor să conceapă publicitatea direct de pe platformă, dacă vreți, e o chestie asemănătoare cu reclamele Google, adică agentul de publicitate nu plătește decât dacă se dă click pe anunțul respectiv.

 

O altă asemănare între cele două companii gigant, e că le permite cumpărătorilor să își aleagă modul în care își doresc să fie afișate anunțurile. Găsim opțiunile: anunțuri de căutare în titlu, anunțuri de produse sponsorizate și anunțuri afișare produse.
*Anunțuri de căutare în titlu
Sunt considerate cele mai personalizate reclame pe care Amazon ți le pune pe tavă. Aceste anunțuri îți permit să introduci propriul brand pe site-ul Amazon.
*Anunțuri de produse sponsorizate
Sunt genul de anunțuri care îți aduc o rată de conversie foarte mare, afișarea pe prima pagină a rezultatelor căutării și a paginilor de produse aferente fiind boom-ul de care cei mai mulți dintre noi au nevoie.
*Anunțurile de afișare produse
Vei observa că apar de obicei în partea de jos a unei pagini de rezultate ale căutării sau chiar în partea laterală. Se pot identifica ușor produsele, datorită conturului gri și al butonului de feedback al anunțurilor de dedesubt. Cu un simplu click, te vor redirecționa către paginile individuale de “produse amazoniene”.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Câțiva pași simpli și calculați îți vor îmbunătăți calitatea drumului pe care ai ales să mergi cu propria companie. Nu uita oricum, informații utile găsești și pe pagina Amazon, de acolo, sky is not the limit, pentru că limita tinde la infinit.

 

Se apropie o perioadă ce poate fi foarte bine gestionată, perioada sărbătorilor de iarnă. Sunt exemple concrete cu firme care s-au concentrat pe cuvintele cheie specifice acestui sezon și au avut o creștere semnificativă a vânzărilor. Atenția ta la astfel de amănunte și modul în care vii în întâmpinarea clienților te vor ajuta enorm și , totodată, îți vei crea alte culoare pe care poți păși în viitor. După părerea mea ar fi ok să îți scrii pe ceva strategia pe care ai abordat-o, pentru ca la o anumită perioadă, să revizuiești lista, să vezi ce poți adapta, să observi plusurile și minusurile.
Asigură-te că ai un plan de digital marketing and advertising clar, care să îți păstreze anunțurile în întâmpinarea publicului țintă și să te conducă către o rată de conversie convenabilă.

Am și o mică surpriză pentru tine, preluată de pe https://1cartepesaptamana.ro/carti-advertising/ .
E vorba de un top 5 cărți despre advertising:

1. Confesiunile unui om de publicitate de David Ogilvy
2. Metode de publicitate testate de John Caples
3. Viața mea în publicitate și publicitate științifică de Claude Hopkins
4. Buyology de Martin Lindstrom
5. Hey, Whipple, Squeeze This de Luke Sullivan

 

Succes!
Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019