Desigur, o să întrebi ce este Amazon A+ și eu îți voi răspunde.

Amazon A+ era cunoscut înainte ca Amazon Enhanced Brand Content. Ai parcurs vreodată o pagină de detalii despre un produs pe Amazon și, în loc să citești doar un text plictisitor, ai văzut conținut multimedia bazat pe brand care iese în evidență?

Imagini îmbunătățite, diagrame de comparație și alte lucruri utile, acesta este conținutul Amazon A+. Practic, această funcție îi ajută pe cei care au brand-uri să își promoveze produsele cu descrieri detaliate, diagrame, imagini de înaltă calitate plus multe alte lucruri interesante (next level aș spune).

Un alt plus ar fi că un conținut poate să facă mai eficiente anunțurile  de brand sponsorizate. Când cineva dă click pe anunțul tău acesta va înțelege puternic prezența mărcii pe care o posezi. De asemenea, va oferi listării tale un aspect premium.

 

 

A + Content este o parte a programului de înregistrare a mărcii care îți oferă și:

 

Reprezentare puternică a mărcii

Instrumente de căutare și raportare mai eficiente

Protecție extinsă a identității de marcă

Beneficiile de construire a mărcii

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

Iată câteva dintre cele mai importante beneficii ale acestei aplicații atât de utilizată.

Conținutul A + se referă la îmbunătățirea ratei de conversie cu cumpărătorul. Acest lucru va avea ca rezultat vânzări mai mari. Clasamentul tău va începe să afișeze organic pagina, ceea ce va avea ca rezultat mai multe vizualizări ale paginii tale de produs. Acest lucru accelerează creșterea ta în clasament, ceea ce va înseamnă  că vor spori și vânzările.

O altă parte pozitivă este ușurința cu care poate fi utilizat Amazon A+. Încearcă și vei vedea că am dreptate! J

Ca un bonus, îți spun că există un total de 15 module diferite disponibile. Poți amesteca modulele pentru a crea aspectul dorit.

 

Modulele A + ale Amazonului includ:

 

Imagini cu lățime mare: excelent tool pentru fotografiile produsului în utilizare.

Imagini unice mai mici (amestecate cu text): Există o serie de pagini diferite de conținut A + care amestecă textele cu imaginile. Acestea ajută la furnizarea informațiilor într-un mod ordonat, care folosește imagini pentru a se asigura că cumpărătorii știu despre ce este conținutul.

Imagini mai mici mai multe: Modulele multiple de imagine sunt utilizate în general pentru a evidenția caracteristicile produsului în grupuri.

Diagrama de comparație: Aceasta este o modalitate excelentă pentru cumpărător de a înțelege diferențele cruciale între produsele similare.

Text: Două module care conțin text simplu cu lățime completă, incluzând atât descrierea produsului, cât și textul standard.

 

 

Până în 2019, conținutul A + și conținutul de marcă îmbunătățit (EBC) au fost utilizate în mod interschimbabil atunci când oamenii vorbeau despre înregistrări îmbunătățite. Înainte de acea perioadă, conținutul A + era disponibil pentru furnizori, iar EBC era un program similar, dar numai pentru vânzătorii de pe piață.

Pe măsură ce Amazon și-a extins importanța și scara ca piață, în iulie 2019, au decis să îmbine cele două sisteme. Și bine au făcut!

Acum, totul este mult mai simplu și mai util pentru amazonienii cu brand-uri puternice.

După cum observi, Amazon este într-o continuă dezvoltare, la fel cum sunt și competitorii și asta e în beneficiul tău, pentru că apar tot timpul oportunități care să te ajute să îți dezvolți afacerea.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020