Prieteni, azi vorbim despre modul în care compania lui Jeff Bezos a reușit să rămâna numărul unu în lume, chiar dacă perioada a fost extrem de delicată la nivel global.

E vorba de adaptabilitate, proactivitate și de înțelegerea mecanismelor care să te ajute să fii pe plus, indiferent de perioada în care te afli.

Gigantul Amazon a fost nevoit să-și schimbe lanțul de aprovizionare pentru a răspunde cererilor în permanentă schimbare, dar făcând acest lucru, într-un timp scurt, a reușit.

Vânzările nete au crescut cu 26%, până la 75, 5 miliarde $ și pe undeva e firesc, pentru că marii oameni de afaceri știu să profite de crizele economice.

Bine, firește că această criză a afectat în câteva feluri compania, dar ideea de bază e că, per total, situația este bună, iar acum că totul a revenit oarecum la normal, creșterea e evidentă.

 

 

“De la cumpărături online la AWS la Prime Video și Fire TV, actuala criză demonstrează adaptabilitatea și durabilitatea afacerilor Amazon ca niciodată, dar este și cel mai greu moment în care ne-am confruntat vreodată”, a declarat CEO Jeff Bezos în câștigurile din primul trimestru eliberare.  Bezos a precizat foarte clar că obiectivele pe termen scurt ale Amazon nu vizează rentabilitatea.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

Cel mai bogat om din lume a mai declarant, de asemenea, că:”În condiții normale, în trimestrul următor (doi), ne-am aștepta să obținem un profit operational de aproximativ 4 miliarde $, dar acestea nu sunt circumstanțe normale. În schimb, ne așteptăm să cheltuim întreaga sumă de 4 miliarde de dolari și, poate, ceva mai mult, pentru cheltuielile legate de COVID pentru a obține produse clienților și pentru a păstra angajații în siguranță. Există multă incertitudine în lume acum, iar cea mai bună investiție pe care o putem face este în siguranța și bunăstarea sutelor noastre de mii de angajați.”

De subliniat faptul că se pune accentual pe angajați, pe calitatea oamenilor și ăsta e un model de urmat pentru orice companie. Într-o lume în care sunt atâtea impedimente în calea unui om de bună credință care dorește să muncească, iată. acest colos vine cu o mentalitate sănătoasă.

Jeff Bezos încurajează lumea să cumpere acțiuni la Amazon și cred că e corect în ceea ce afirmă, pentru că puține întreprinderi sunt în stare să funcționeze bine indiferent de condițiile economice. Compania va ieși din pandemie cu mai mulți clienți și mai multe persoane care folosesc dispozitivele sale. Aceasta este o rețetă pentru creșterea pe termen lung și un motiv inteligent pentru a cumpăra ca acționar.

 

 

Sfatul meu  (pentru a nu știu câta oară) e să analizezi bine toate informațiile și să ai încredere în ceea ce afirmă CEO-ul celei mai importante companii din lume. De ce? Pentru că nu și-ar permite, la nivelul lui, să dezinformeze, nu i-ar fi de niciun folos.

În acest articol ți-am arătat că, deși criza a lovit din plin pe absolut toată lumea, o companie uriașă se poate gândi și la oameni, și la viitorul ei (cu optimism), punând în balanță toate aspectele și luând deciziile cele mai sigure, fără ca piesele cele mai importante să lipsească din puzzle.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020