Află ce le place clienților și vinde acel produs pe Amazon

Afacerea ta proprie poate începe chiar acum

 

Găsirea produsului perfect pentru platforma Amazon necesită multe căutări, iar acestea pot duce către o mulțime de produse diversificate ce se pot afla în sferă ta de interes sau nu. Important este să afli ce metodă de căutare a produsului ți se potrivește ție personal, pentru că fiecare dintre noi este diferit, și desigur și metodele vor fi diferite, iar apoi să urmezi pașii indicați metodei respective.

Experiența noastră pe Amazon ne-a învățat că există 2 metode în funcție de care oamenii își aleg produsele. Aici se încadrează, de asemenea, și 2 tipologii diferite de oameni pentru că fiecare va alege dictat fiind de INIMĂ sau de LOGICĂ.

Metoda Logică: Această metodă îi cuprinde pe cei ce vând produse bazate pe respectarea algoritmului de cerere mare-competiție scăzută. Ce înseamnă asta mai exact? Ei bine, această metodă presupune să cauți produsele ce se încadrează cel mai bine în valorile de referință sugerate: multe unități vândute (între 250-400 de unități pe luna), un preț de vânzare cuprins între $25-$35, competiție scăzută (mai puțin de 100 de review-uri), produse fără probleme juridice/legale, cu greutate scăzută. Vânzătorii ce folosesc metodă logică aleg produsele în funcție de profitul pe care îl vor avea, fără să fie pasionați de acel produs sau de nișa respectivă. Această gândire este una strategică, ce nu necesită implicații emoționale față de produsul ales, pentru că până la urmă, aici este vorba de business și toată lumea vrea să vândă.

Metoda „Pasionatului”: După cum probabil v-ați dat seama, această metodă este opusul celei logice. În loc să te focusezi pe algoritmul de alegere a produsului, cu această metodă îți poți alege produse care îți plac, de care este pasionat și despre care cunoști multe detalii. Acest vânzători se gândesc la categoriile ce fac parte din sfera lor de interes și apoi aleg cele mai profitabile produse în frunctie de criteriile de mai sus: cerere mare- competiție scăzută, etc.

Care metodă este cea mai bună? Greu de spus pentru că ambele metode au avantajele și dezavantajele lor, și în cele din urmă totul se rezumă la preferințele tale. Iată câteva lucruri la care să te gândești înainte de a-ți alege metodă căutării produsului pentru Amazon:

Avantajele Metodei Logice:

  • Se axează mai mult pe îndeplinirea parametrilor optimi și de aceea produsul poate aduce profit mai repede.
  • Cele mai multe unelte disponibile vânzătorilor pe Amazon sunt adaptate în special celor ce folosesc metoda logică.
  • Chiar dacă cei ce folosesc metodă logică tind să aleagă produse despre care nu știu multe lucruri, aceștia se pot informa rapid despre unitățile lor.
  • Lipsa atașamentului emoțional pentru produsele alese reduce riscurile de eșec.

 Dezavantajele Metodei Logice:

  • Poate fi dificil să scrii și să creezi o strategie de marketing despre produse despre care nu știi foarte multe informații.
  • Este mai greu să creezi o poveste în jurul unor produse de care nu ai nicio atracție emoțională.
  • Dacă nu va doriți să va încadrați în standardele valorilor metrice (benchmarks), este posibil să fie mai greu să găsiți produse adecvate.

 

Avantajele Metodei „Pasionatului”:

  • Este ușor să creezi un brand, o poveste și o strategie de marketing bună atunci când cunoști și ești pasionat de produsul ales.
  • Poți extinde ușor linia produsului ales pentru că intuiția și concentrarea asupra produsului ales vor veni natural.
  • Aici poți chiar construi o nișă, un brand puternic și un website bun cu propria ta lista de email-uri care te vor ajută să îți promovezi produsul ales.

Dezavantajele Metodei „Pasionatului”: 

  • Produsele alese cu „inima” pot adesea să aibă un termen mai lung de reușită și astfel, investiția atât emoțională, cât și financiară, va fi mai mare.
  • Acest tip de produse, mai „diferite”, pot atrage după sine și o competiție mai mare.
  • Atașamentul emoțional legat de produsele vândute poate duce la eșecuri financiare, de exemplu, poți reduce prețul din dorința de a vinde produsul iubit, chiar dacă acesta este de calitate și se poate vinde la un preț mai mare decât cel setat de tine.

 

Oricare ar fi metoda aleasă de tine, încearcă întotdeauna să gândești rațional și să nu uiți de ce ești pe Amazon, Profit-Profit-Profit!