Suntem cu toții influențați de schimbările ce au loc pe plan mondial.

Ai achiziționat vreodată un produs de la un brand care acționează asupra schimbării sociale, îi pasă de mediu sau promovează diversitatea și incluziunea? Te-a făcut fericit să găsești un brand care se aliniază cu toate valorile tale de bază?

S-ar putea să te fi trezit cumpărând de la acel brand mai des sau le-ai spus prietenilor despre asta. Nu ai fi singurul care simte loialitate față de un brand care îți împărtășește valorile.

Brand activism-ul are un impact asupra deciziilor de cumpărare a peste jumătate dintre consumatori, făcându-l un aspect important pentru mărcile și vânzătorii care doresc să-și extindă viziunea.

 

Ce este brand activism-ul?

Se referă la eforturile unei companii de a promova sau direcționa schimbarea care se aliniază cu valorile de bază ale mărcii. Aceste schimbări pot fi de natură socială, politică, economică sau de mediu, cu scopul de a îmbunătăți societatea sau lumea naturală.

Nu este suficient să-ți dai cu părerea despre o problemă. Consumatorii doresc acțiuni semnificative, altfel pot vedea marca ta ca fiind o dovadă clară de ipocrizie.

 

 

Brand activism-ul poate lua multe forme, inclusiv crearea de mai multe oportunități pentru antreprenorii LGBTQ, oferirea de produse de înfrumusețare, participarea la Climate Pledge Friendly pe Amazon sau crearea de ambalaje durabile pentru produse. Exemplele recente includ angajamentul lui Olay de a sprijini femeile din STEM cu campania #FacetheSTEMgap, care include o donație de 500.000 USD către UNCF și participarea la Parada anuală de Ziua Recunoștinței Macy’s; și lansarea colecției Adidas Pride Pack, care prezintă îmbrăcăminte de culoarea curcubeului pentru a celebra libertatea de exprimare și comunitatea LGBTQAI+.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Cel mai important motiv pentru a implementa brand activism-ului în cadrul organizației tale este acela de a realiza schimbări sociale și de a ajuta la transformarea lumii într-un loc mai bun pentru a trăi. Dar adevărul este că a fi activist poate ajuta mai mult decât mediul. Iată și alte beneficii pe care brand-urile le pot avea atunci când devin voci importante în societate:

*Încredere mai mare în rândul consumatorilor care împărtășesc aceleași valori cu ale tale.

*Se deosebesc de concurenții ce nu se angajează în activism

*Expunere sporită a mărcii prin bloguri terțe, site-uri de știri și influenceri care îți împărtășesc valorile

 

 

Activismul eficient al mărcii necesită multă muncă, creativitate și pasiune. Nu este la fel de simplu să pui o pictogramă cu „iubim planeta” în campania ta de marketing. Consumatorii sunt inteligenți și se grăbesc să renunțe la spălarea ecologică și alte tactici false de activism ale mărcii, cum ar fi susținerea că produsul tău este prietenos cu mediul, atunci când nu este.

 

Ține cont de asta: onestitatea este cea mai bună politică și acest lucru se reflectă în ceea ce faci, nu în ceea ce spui. Nu pretinde că ești un activist într-o zonă în care nu depui timp, bani și efort pentru a susține cauza. Consumatorii vor vedea imediat acest lucru și vor lua măsuri, ceea ce te va costa la capitolul vânzări și încredere.

 

Dacă vrei ca lumea să fie un loc mai bun, fă-o cu toată convingerea!

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021