1.Utilizați prețuri competitive

 

Studiile oficiale arată că pentru foarte mulți clienți prețul de pe Amazon contează în decizia de cumpărare. Prin urmare, trebuie să știi cu ce prețuri concurezi și cum să listezi produsele la un preț competitiv.

 

Dacă nu vinzi obiecte unice, fii pregătit să faci niște cercetări cu privire la elementele de vânzare. A avea un preț mai mic te poate ajuta să vezi articolele în partea de sus a rezultatelor căutării.

 

Poți utiliza caracteristica Amazon Match Low Price pentru a te ajuta să potrivești în mod continuu cele mai mici prețuri de pe Amazon.com pentru produsele tale. Instrumentul îți permite să îți stabilești propriile preferințe, astfel încât să concurezi mereu pe componenta de preț.

 

 

2. Urmează regulile Amazon.

Ar trebui să fie ușor. Doar urmezi regulile. Ar trebui să înțelegi că pe măsură ce apar tot mai mulți vânzători pe Amazon, platforma își schimbă constant regulile, înăsprindu-le cu scopul de a tria vânzătorii, oferind astfel doar servicii și produse de calitate clienților săi. Ideea este că dacă tu respecți cu strictețe regulile, vei putea profita de această platformă care aduce profituri imense tuturor oamenilor serioși.  De asemenea, este bine să fii la curent cu politicile, astfel încât să nu faci greșeli fără să vrei. Când nu respecți regulile, contul tău va fi penalizat sau chiar suspendat.

 

 

3. Oferă un Customer Support cat mai bun
Serviciul pentru clienți este important pentru reținerea clienților și transformarea cumpărătorilor în clienți pe tot parcursul vieții.

Clienții preferă să cumpere de la vânzătorii despre care știu că plusează pentru a se asigura că nevoile lor sunt îndeplinite.

În cazul vânzării pe Amazon, aceasta înseamnă a răspunde solicitărilor clienților, rezolvarea rapidă a disputelor într-o modalitate profesionistă și manipularea returnărilor cu ușurință.
Pe scurt, pune întotdeauna pe primul loc nevoile clienților. Pentru unele companii, un proces adecvat de servicii pentru clienți poate însemna multă muncă suplimentară. Unul dintre avantajele utilizării FBA este că Amazon se ocupă de retur și de serviciul clienți pentru tine. Dar asta nu înseamnă că tu nu poți păstra o legătură sănătoasă cu clienții tăi. Prin intermediul unui Thank You Card sau prin oferirea unui eBook după cumpărare, poți păstra legătura cu clienții tăi. Acestea sunt două modalități prin care poți obține adresa de e-mail a clienților.

 

 

4. Obține BUY BOX

Toți vânzătorii Amazon se străduiesc să dețină Buy Box – cutia de pe pagina cu detalii a produsului, unde clienții pot începe procesul de achiziție prin adăugarea de articole în coșurile lor de cumpărături.

Obținerea Buy Box determină o creștere a vânzărilor și este esențială pentru vânzătorii care oferă aceleași produse ca și concurenții. Tu concurezi cu ei pentru Buy Box.

Citeste acest articol cu sfaturi despre cum sa obtii Buy Box (link catre articolul cum sa obtii buyboxul)

Dacă ești un vânzător deja pe Amazon și ești în dificultate cu deținerea casetei de cumpărare, citește acest articol de pe Amazon care explică în detaliu Buy Box.

 

Sfat: dacă creezi un pachet unic de articole (cum ar fi 3 produse de îngrijire a pielii înrudite), vei câștiga caseta de cumpărare de fiecare dată.

 

 

5. Minimizarea ratei de retunare produs  Indiferent  de ce vinzi pe Amazon, cu certitudine vei obține niște returnări de produs. Acest lucru se poate datora faptului că produsul este defect, lucru pe care trebuie să-l rezolvi cu furnizorul tău, iar dacă primești  prea multe retururi, atunci ar trebui să iei în considerare renunțarea la furnizorul tău. Multe retururi se întâmplă deoarece clientul nu înțelege exact ceea ce vinzi și are percepții false despre produsul tău. Astfel, este foarte important să creezi o  descriere corectă a produsului tău și să anticipezi tipurile de întrebări pe care cumpărătorul tău le-ar putea avea și să le răspunzi în mod sincer.

 

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *