4 GREȘELI PE CARE SĂ LE EVIȚI CÂND VINZI PE AMAZON

 

Informațiile produsului sunt incomplete sau incorecte

 

Cât de ușor este pentru un cumpărător să îți găsească produsul pe care îl vinzi depinde, printre altele, de detaliile sau descrierea produsului. Prin urmare, este esențial ca informațiile despre produs să fie complete și exacte. Dacă nu, cumpărătorii nu vor găsi ușor produsele tale.

 

De asemenea, descrierile produselor oferă încredere clienților care vor să cumpere. Deoarece nu se pot baza pe atingerea fizică a produsului, clienții depind foarte mult de informațiile despre produs pentru a se asigura că obțin exact ceea ce doresc.

 

Sunt descrierile tale de produse incomplete și incorecte? Dacă sunt, este posibil ca produsele tale să nu fie vizibile pentru cumpărători.

 

Cum sa repari asta? Încearcă sa lucrezi cu persoane care se ocupă de așa ceva. Nu le poți face singur chiar pe toate.

 

 

OVERSELLING – Nu spune că ai un număr de produse, când de fapt nu îl ai. Nu încerca să vinzi fără să ai stoc.  O componentă cheie a datelor despre produse este inventarul. Cumpărătorii trebuie să știe dacă un articol este în stoc și este disponibil pentru cumpărare. De asemenea, ajută la a arăta dacă un element este în stoc redus, astfel încât un cumpărător știe că trebuie să acționeze imediat. Gestionarea proactivă a inventarului te asigură de evitarea exagerării, vânzării fără acoperire. Nimic nu este mai rău decât să spui unui client că nu poți să expediezi un articol pe care l-a cumpărat, pentru că nu îl mai ai în stoc. Amazon nu agreează astfel de lucruri. Overselling poate duce la penalizarea contului și, în cele din urmă, la suspendarea acestuia. Nu vei mai putea vinde din nou pe Amazon. Disponibilitatea inventarului este esențială pentru succesul tău. Nu poate fi tratată cu superficialitate.

Rezolvare: Gestionarea inventarului devine dificilă atunci când vinzi pe mai multe canale. Același produs ar putea fi vândut pe contul tău Amazon și în magazinul web. Comercianții folosesc adesea software de integrare care sincronizează în timp real nivelurile inventarului în mai multe canale. Astfel nivelul stocurilor de produse este întotdeauna evidențiat și cunoscut corect.

 

 

Livrare târzie sau prea costisitoare O parte esențială a succesului Amazon este serviciul său gratuit de transport de 1-2 zile pentru membrii Prime. Clienții au încredere că articolele lor vor fi livrate rapid, la timp și fără costuri. Acesta este de multe ori motivul pentru care un cumpărător alege să cumpere de la Amazon și nu de pe un alt site de e-commerce. Majoritatea clienților caută produse care sunt denumite Prime sau Fulfilled by Amazon. În cazul în care produsul nu întrunește această condiție, clientul se așteaptă însă să vadă timpi rezonabili de expediere. De asemenea, te  poți aștepta la recenzii slabe atunci când clienții nu primesc pachetul la timp. Data livrării este o promisiune pe care nu îți poți permite să nu o păstrezi. Comercianții care nu oferă livrare rapidă, ieftină și sigură nu pot concura cu succes pe Amazon. Alți comercianți vor vinde mai bine.

 

Rezolvare: Acest lucru nu poate avea loc daca ești vânzător FBA. Acesta este un motiv extrem de întemeiat pentru a începe ca vânzător FBA o afacere în care faci parteneriat cu cel mai mare retailer online din lume.

 

 

Neconvertirea vânzărilor și în recenzii – Axează-te spre o cât mai bună ofertă pentru a primi cât mai multe review-uri pozitive.

Comentariile clienților sunt foarte importante pentru vânzători. Recenziile pozitive pot duce la mai multe vânzări. Evaluările slabe pot să scape de sub control, ducând la neîncredere și pierderi de vânzări. Cu toate acestea, teama de recenzii slabe nu ar trebui să te împiedice să ceri un review celui care ți-a cumpărat produsul. Poți face asta printr-un mail de follow up. Fii sigur că ai introdus un Thank You card în cutia produsului prin care să îi mulțumești clientului pentru cumpărarea produsului, dar și prin care îl îndemni să îți lase un review sincer.  Cumpărătorii citesc  recenziile, deoarece doresc feedback sincer din partea altor cumpărători. 92% dintre consumatori citesc recenzii înainte să cumpere. Face parte din modul în care cumpără clienții. Dacă nu valorifici recenziile clienților, ceilalți potențiali clienți nu vor avea ocazia să citească și să fie convinși de alți cumpărători să acționeze.

 

Cum să faci asta? Cea mai bună modalitate de a-ți mări numărul recenziilor clienților este să le ceri pur și simplu să lase o recenzie. Este o practică excelentă de a urmări o achiziție prin a pune o întrebare despre experiența avută de client după cumpărarea produsului, lăsând astfel și o recenzie.

 

Dacă ai însă și recenzii proaste (sunt inevitabile), nu intra în panică. Fă-ți timp să răspunzi și încearcă să remediezi acest lucru. Astfel, ai putea recâștiga încrederea acelui client.